سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 6458

صدای نهاوند:
مسئول مجمع الذاکرین نهاوند با بیان اینکه در حال حاضر این مجمع دارای 70 عضو است گفت: کلاس های آموزشی آسیب شناسی عزاداری امام حسین(ع) ویژه مداحان نهاوند برگزار شد.

احمد قیاسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: مجمع الذاکرین نهاوند قدیمی ترین تشکل مداحی است که در سال ۱۳۷۷ توسط امام جمعه، رئیس دادگستری وقت و جمعی از مداحان شهرستان نهاوند ثبت و راه اندازی شده است.

قیاسی افزود: مجمع الذاکرین نهاوند در حال حاضر دارای ۷۰ عضو مداح است که از این تعداد ۳۰ نفر مداح خانم هستند.

وی ادامه داد: مجمع‌الذاکرین شهرستان با توجه به ابراز نیاز مداحان و ضرورت تمرکز برنامه‌ها شکل گرفته است و برگزاری کلاس‌های آموزشی، جلسات منظم و هماهنگ مداحان، پی گیری مشکلات مداحان از جمله بیمه و …مهمترین برنامه های این مجمع است.

photo_2016-10-04_23-39-22

مسئول مجمع الذاکرین نهاوند با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی آسیب شناسی عزاداری امام حسین(ع) ویژه مداحان نهاوند گفت: جلسات مداحان در جامعه همانند یک دانشگاه برای مردم است که باید در آن که فضائل اهل بیت گفته می‌شود تا مردم را با مقام و منزلت آل الله آشنا سازند.

احمد قیاسی با بیان اینکه در حال حاضر سه تشکل، مجمع الذاکرین، کانون مداحان و بسیج مداحان در شهرستان نهاوند فعالیت می کنند افزود: گردهمایی مجمع الذاکرین با حضور برادران و خواهران مداح و ذاکر در سطح شهرستان نهاوند، با برگزاری کلاس های تخصصی آموزش مداحی، رفع نواقص و با هدف ارتقای سطح کیفی مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) به صورت ماهانه برگزار می شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. علي گفت:

    سلام استاد عزیز تشکر از همت عالی در نشر صلوات , معارف عترت
    ۳ جلد کتاب شامل ۱۴ هزار بیت صلوات سرودم واز طرف اساتید به شاعر صلوات ملقب شدم لطفا در نشر و معرفی کتاب صلوات یاریگر باشید
    اجرتان با حضرت زهرا سلام الله علیها
    ۰۹۱۶۵۸۵۴۴۰۱

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش