سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 6470

صدای نهاوند:
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند زمان برنامه های مراسم استقبال، وداع و تشییع شهید قوام کیانی را که بعد از 34 سال دوری و فراق به آغوش مادر باز می گردد را اعلام کرد.

علی خزایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت:  پیکر پاک و مطهر شهید  قوام کیانی ساعت ۱۷ عصر امروز چهارشنبه ۱۴ مهرماه در میان استقبال مردم مومن، ولایتمدار و عزداران حسینی(ع) وارد شهر نهاوند می شود.

خزایی گفت: مراسم استقبال این شهید ساعت ۱۷ عصر امروز از میدان ۱۵ خرداد تا مقابل سپاه ناحیه نهاوند برگزار می شود.

وی ادامه داد: مراسم وداع با این شهید سرافراز اسلام از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ امشب در هئیت فاطمیون واقع در خیابان جنب سپاه  نهاوند و از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پنج شنبه ۱۵ مهرماه در مسجد جوانان(حسینیه شهید حیدری) برگزار می شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند بیان داشت: پیکر پاک و مطهر شهید قوام کیانی ساعت ۸ صبح پنج شنبه ۱۵ مهرماه از مقابل سپاه ناحیه نهاوند تا میدان امام با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار می شود.

علی خزایی افزود: بعد از تشییع این شهید در نهاوند  پیکر مطهر شهید کیانی به شهر گیان زادگاه وی منتقل می شود و در مراسم یادواره۵۰  شهید گیان مردم شهید پرور  و ولایتمدار گیان با شهید قوام کیانی وداع می کنند و مراسم تشییع این شهید در شهر گیان برگزار می شود.

گفتنی است شهید قوام کیانی با عضویت بسیجی در تاریخ ۱۳۶۱/۴/۲۴ در عملیات رمضان در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.و پیکر مطهر وی بعد از ۳۴ سال به زادگاهش رجعت می کند.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. مهدی گفت:

    روحش شاد و یادش گرامی باد

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش