جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6512

صدای نهاوند:
یک واحد آموزشی از محل اعتبارات بنیاد برکت عصر پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان در روستای توانه شهرستان نهاوند از توابع استان همدان بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان در آیین افتتاح این آموزشگاه گفت: بنیاد برکت به منظور بسط و توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم اقدام به ساخت واحدهای آموزشی و طرحهای عمرانی در سراسر کشور کرده است.
فرزاد تیموری افزود: این بنیاد در استان همدان تا کنون ۴۴ طرح آموزشی و فرهنگی را به اجرا کرده که این طرح ها شامل ۳۲ واحد آموزشی و۱۲ باب مسجد است.
وی اضافه کرد: این تعداد طرحهای آموزشی با ۱۶۶ کلاس درس در زیر بنای ۱۵ هزار متر مربع ساخته شده است که برای بهره برداری از آنها ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و یا خواهد شد.
تیموری افزود: تا کنون از واحدهای آموزشی در حال ساخت ۲۵ واحد آموزشی مورد بهره برداری قرار گرفته و هفت واحد دیگر نیز در حال ساخت است.
وی گفت: از مجموع ۱۲ مسجد در حال ساخت نیز دو باب مسجد بهره برداری شده و ۱۰ باب مسجد دیگر که یکی از آنها در نهاوند قرار دارد در دست احداث است.
 وی در رابطه با واحد آموزشی روستای توانه گفت: این آموزشگاه ۹ کلاسه در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع و با زیر بنای ۵۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث شده که برای احداث آن ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد برکت هزینه شده است .
وی افزود: ۲ واحد آموزشی دیگر با ۱۲ کلاس درس نیز از محل بنیاد برکت در ۲ روستای نهاوند در دست احداث است که تا کنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند .
بنیاد برکت در زمینه مدرسه سازی خدمات ارزشمندی در سطح کشور داشته و تاکنون توانسته ۶۵۰ مدرسه در مناطق محروم کشور احداث کند، این درحالی است که ساخت ۲۵۰ مدرسه دیگر نیز در جریان است.
این بنیاد درصدد است براساس رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب یک هزار مدرسه در مناطق محروم کشور تاسیس کند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. آموزگار گفت:

    قرار بود نهاد ها و ارگان های خدمات رسان طلب خود را از اهالی روستای توانه وصول کنند . وصول که نکردن هیچ ، مدرسه بنیاد برکت هم بدون هیچ چشمداشتی افتتاح شد . شاید مدرسه سازی از طرف خیرین اشتباه باشد، خیرین کارهای بهتری هم می توانند انجام دهند ( البته نمی توان سر در همه خانه های محرومین جامعه بنر و پلاکارد نصب کرد) شاید همین باعث شده خیرین به جای کمک به محرومین جامعه فقط مدرسه بسازند. خوب نیست خیرین وظایف دولت را بر عهده بگیرند ( مدرسه سازی وظیفه دولت و وزارت آموزش و پرورش است )

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش