جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6692

صدای نهاوند:
جلسات شورای شهر نهاوند از زمان انتخابات هئیت رئیسه سال آخر شورای شهر تعطیل شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، روز سه شنبه ۹ تیرماه سال گذشته بود که خبر استیضاح شهردار نهاوند شورای شهر را به تعطیلی کشاند در رسانه های مختلف منتشر شد.

جلسه استیضاح شاهین فرجی فر شهردار نهاوند، که شامگاه سه شنبه با امضای پنج نفر از ۹ نفر عضو شورای شهر نهاوند برگزار شده بود به دلیل اعتراض و خروج چهار نفر از اعضای شورای شهر که مخالف استیضاح شهردار بودند از رسمیت افتاد و نیمه‌تمام ماند.

بعد از این اتفاق شورای شهر نهاوند چندین ماه وارد حاشیه، تنش، چالش و تعطیلی شد تا بالاخره در اواخر مهرماه سال ۱۳۹۴ شهردار نهاوند استعفا داد و رفت.

اما مردم شهر نهاوند که از زمان راه اندازی شوراها شاهد حاشیه ها و اتفاقات عجیب و قریب در داخل شوراها اول، دوم، سوم و اکنون هم چهارم بوده اند که مانع توسعه و پیشرفت نهاوند شده است این روزها بار دیگر شاهد تعطیلی جلسات شورای شهر نهاوند از زمان  برگزاری انتخابات هئیت رئیسه سال آخر در ۵ مهرماه سال جاری تا کنون هستند.

علت این تعطیلی بر اساس آخرین شنیده های ما مرتبط با انتخاب مسعود رضی بعنوان رئیس شورای شهر و مسئولیت وی در نظام مهندسی است.

اما این اصلا دلیل و توجیه مناسبی نیست که شورای شهر نهاوند حاضر به تشکیل جلسه نباشد و کار مردم و امور مدیریت شهر نهاوند روزها و هفته ها بلاتکلیف بماند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. علیرضا گفت:

    آقای مسعود رضی انتظار از شما می رود به عنوان یک مهندس جوان و فهیم شورا را مدیریت کرده و خبرهای خوش آیندی را به مردم نهاوند دهید.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش