- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

ساخت سرای سالمندان نهاوند نگاه ویژه خیرین را می طلبد/دست خدا در دست یاری‌گر نیکوکاران

ماشاالله گیوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: یکی از طرح های  مهم و اساسی در دست اقدام مرکز نگهداری معلولان دخترحضرت زهرا(س) شهرستان نهاوند احداث سرای سالمندان است که در همین جهت با همکاری مسئولان استان و شهرستان موافقت اصولی احداث این مرکز اخذ شده است.

گیوی گفت:  اماجهت ساخت سرای سالمندان نیازمند ورود خیرین نیک اندیش و همکاری مسئولین ادارات هستیم تا با راه اندازی این مکان بتوانیم جمعیت سالمند شهرستان نهاوند و شهرهای اطراف که بدون سرپرست هستند را تحت پوشش قرار داده و به آنان خدمت رسانی کنیم.

۱۵۴۳۴۱۴۷۶۱۲۱۴۳۷۲۲۱۳۲_photo_2016-10-10_20-47-43

وی با بیان اینکه این مجتمع با هدف گسترش ارائه خدمات مراقبتی و بهداشتی به سالمندان، تلاش برای توانمندتر کردن آنان وارتقای کیفیت زندگی سالمندان در شهر نهاوند احداث می شود، افزود: مردم  مومن و خیرین با اخلاص نهاوند در سال های گذشته قدم های بلندی در بخش های مختلفی در امور خیری همچون مدرسه سازی، ازدواج آسان، مسجد سازی، کتابخانه سازی، نگهداری از معلولان و سالمندان داشته اند.

مسئول مرکز توانبخشی معلولین حضرت زهرا(س) نهاوند اظهار داشت: قطعا برای احداث سرای سالمندان به همت و مشارکت خیرین شهرستان نهاوند که فقط برای رضای خداوند و در گمنامی به نیازمندان کمک و یاری می رسانند نیاز داریم.

ماشاالله گیوی بیان داشت: لذا از مسئولان، مردم و خیرین و نیکوکاران عزیز درخواست میشود به شکل خداپسندانه ی نسبت به کمک های مالی جهت احداث سرای سالمندان اقدام کنند.

گیوی در پایان گفت: خیرین و مردم می توانند کمک های مالی خود را برای احداث سرای سالمندان به شماره حساب 

۶۲۷۳۵۳۹۹۹۱۶۶۵۵۷۹بانک تجارت واریز کنند.و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های ۰۹۱۸۸۵۲۹۳۱۹ و ۰۹۱۲۱۹۷۹۹۲۵ تماس حاصل فرمایند.