جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6753

صدای نهاوند:
درگیری هفت ساله در روستای ازنهری نهاوند باعث بروز رعب و وحشت و مشکلات بسیاری برای اهالی این روستا شده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، طبق اظهارات منابع محلی، درگیری دو طایفه در روستای ازنهری شهرستان نهاوند از سال ۸۹ موجب بروز مشکلات عدیده‎ای برای اهالی این روستا شده است.

یکی از این اهالی بعد از درگیری با فردی از طایفه مقابل، بعد از ضرب و شتم شدید او توسط پلیس دستگیر شد ولی بعد از مدتی با ضمانت فردی از زندان خارج شد که البته هر دو نفر نیز متواری شدند و هرازگاهی برای اینکه خانواده مضروب را مجبور به رضایت کنند، برای آنها مشکل ایجاد می‌کنند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

این مشکل هفت ساله، موجب رعب و وحشت اهالی روستا و زخمی شدن چندین نفر شده و آرامش را از اهالی این روستا سلب کرده است.

در همین راستا فرماندار شهرستان نهاوند با تأیید این خبر اظهار کرد: البته اینکه تمام درگیری‌ها و ناآرامی‎های این روستا توسط مجرم متواری انجام می‎شود، هنوز تأیید نشده است.

کریم حمیدوند ادامه داد: از آن جا که اخیراً تعداد درگیری‎ها افزایش یافته است؛ احتمال اینکه اهالی هر دو طایفه هرازگاهی باعث ایجاد ناآرامی شوند و آن را گردن فرد خلافکار متواری بیاندازند نیز وجود دارد؛ هر چند در مجموع ما ایجاد مشکل در این منطقه را رد نمی‎کنیم.

وی با اشاره به ایجاد ناامنی در این روستا با استفاده از سلاح گفت: نیروی انتظامی، یک بار موفق به گرفتن رد مجرم متواری و همراهش شد اما متأسفانه قبل از ورود پلیس به صحنه، باز هم متواری شدند.

فرماندار شهرستان نهاوند از افزایش گشت‌های انتظامی در این روستا را یکی از اقدامات انجام شده برای کاهش درگیری عنوان کرد و افزود: متأسفانه در این منطقه پاسگاه دائمی مستقر نشده است؛ هرچند گشت‌زنی نیروهای پلیس در روستا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکل بغرنج این روستا در شورای تأمین مطرح شده است، گفت: یک ماه پیش دو نفر در این درگیری زخمی شدند و یک نفر هم طی ۱۰ روز گذشته زخمی شده که در حال حاضر در بیمارستان بستری شده است./فارس

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. محمد حسین گفت:

    مسخره ست یعنی واقعاً نیروهای نظامی و انتظامی نهاوند نمیتونن این معضل رو حل کنند؟
    حتما باید سربازان امام زمان (عج) وارد موضوع بشن؟

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش