جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6762

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند از چهار خطه شدن محور حادثه‌خیز فیروزان- نهاوند خبر داد و گفت: به‌زودی پل روگذر نیز سه راهی شعبان احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند اظهار داشت: با توجه به اینکه جاده فیروزان یکی از محورهای مهم و حادثه‌خیز شهرستان نهاوند است از محل اعتبارات استانی مربوط به مناطق محروم مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای چهار بانده کردن این محور تخصیص داده شد.

وی تصریح کرد: چهار بانده کردن محور فیروزان از «پل حاج علیمرادیان» آغاز می‌شود و تا خزل ادامه دارد و از خزل به فیروزان وصل می‌شود. 

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: همچنین با توجه به اینکه ایستگاه راه آهن در فیروزان راه‌اندازی می‌شود باید ارتباط بخش‌های مختلف نهاوند را با شهر فیروزان قوی‌تر کنیم که با اجرای این پروژه این مهم محقق می‌شود.

وی گفت: بخش خزل نیز یکی از بخش‌های مهم کشاورزی و صنعتی در شهرستان نهاوند است و با اجرای این پروژه ارتباط با این بخش آسان‌تر و همچنین برای ارتباط بهتر با استان‌های همجوار و استان‌های غرب کشور و مرزهای غربی کشور تأثیرگذار است.

حمیدوند عنوان کرد: محور فیروزان یکی از محورهای حادثه‌خیز شهرستان نهاوند است و حادثه‌خیز بودن این محور به‌ویژه در فصل زمستان منجر به تصادفات زیادی در این محور می‌شد که چهار بانده کردن این محور قطعا در کاهش تصادفات بسیار تأثیر‌گذار است.

وی به سایر محورهای حادثه‌خیز شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: با توجه به حادثه‌خیز بودن گردنه برزول یکی از مهم‌ترین اقدامات انجام گرفته در سه ماه اخیر برای کاهش تصادفات تعویض و بهسازی جاده گردنه برزول به طول هزار و ۳۰۰ متر است و تا پایان مهر ماه جاری آسفالت این گردنه به اتمام می‌رسد.

فرماندار شهرستان نهاوند بیان کرد: با توجه به اینکه سه‌راهی کفراش نیز یکی از نقاط حادثه‌خیز شهرستان است و پل زیرگذری که قبلا در این سه راهی احداث شده بود استاندارد نبوده و فاقد روشنایی است احداث پل روگذر و نصب سرعت‌گیر در این سه‌راهی ضروری است و به‌زودی پل روگذر نیز در این سه راهی احداث می‌شود.

وی عنوان کرد: تقاطع شعبان، منطقه جوادیه، شهرک شهید حیدری و بلوار خلیج‌فارس نیز از نقاط کور و مشکل‌دار شهرستان نهاوند هستند و با توجه به ضرورت در این مناطق سرعت‌گیر نصب می‌شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش