سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 6766

صدای نهاوند:
بخشدار خزل نهاوند از ثبت‌نام ۳۴۵ خانوار روستای عبدالملکی و مشارکت ۱۰۰ درصدی اهالی در ثبت اطلاعات سرشماری اینترنتی خبر داد.

فرهاد جهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، گفت: روستای عبدالملکی از توابع بخش خزل نهاوند دارای ۳۴۵ خانوار است که خوشبختانه به‌صورت صددرصدی از طریق اینترنت در سامانه سرشماری ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت این روستا یک هزار و ۲۰۰ نفر بوده که در دوره قبل سرشماری به علت کم‌توجهی برخی مأموران دو کوچه از آن روستا آمارگیری نشده است و آمار آن‌ها ۶۵۰ نفر اعلام‌شده بود.

بخشدار بخش خزل افزود: به همین خاطر اهالی روستا با توجه به وجود زیرساخت‌های ارتباطی در دهیاری و برخی منازل به صورتی خودجوش در این دوره از سرشماری اقدام به ثبت‌نام اینترنتی کردند.

وی تصریح کرد: دهیار روستای عبدالملکی که تنها دهیاری است که به‌صورت کامل اهالی را ثبت سامانه کرده لذا با توجه به نظر فرماندار شهرستان از این اقدام جهادی تقدیر به عمل خواهد آمد.

جهانیان افزود: امیدواریم سایر اهالی بخش خزل نیز با الگو گیری از این اقدام تا پایان مهلت سرشماری اینترنتی نسبت به ثبت اطلاعات خود در این سامانه اقدام کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش