- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

کمیته انطباق فرمانداری ریاست شورای شهر مسعود رضی را تائید کرد/جلسات شورای شهر تشکیل می شود

کریم حمیدوند در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: بعد از انتخابات سال آخر هئیت رئیسه شورای شهر نهاوند برخی از اعضا شورای شهر شبهاتی در مورد مغایرت قانونی تصدی همزمان  ریاست مسعود رضی در نظام مهندسی و شورای شهر نهاوند وارد کردند.

حمیدوند گفت: این موضوع باعث شد تا جلسات شورای شهر نهاوند بعد از انتخابات هئیت رئیسه جدید تعطیل شود و موضوع در کمیته انطباق فرمانداری مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: کمیته انطباق بعد از تشکیل دو جلسه مفصل و با توجه به اینکه نظام مهندسی در شهرستان نهاوند بعنوان نمایندگی محسوب می شود و در جهت رفع اختلافات و همراهی با شورای شهر نهاوند در فرصت چند ماهه باقی مانده ریاست همزمان مسعود رضی در شورای شهر و نظام مهندسی را مغایر قانون ندانست.

فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به حاشیه ها و اختلافات شورای شهر و تعطیلی این شورا در زمان اختلاف با شهردار سابق در سال گذشته و تعطیلی چند روزه این شورا بعد از انتخابات هئیت رئیسه سال آخر  در سال جاری که متاسفانه هر دو تعطیلی جلسات شورای شهر در فصل کاری شهرداری انجام شد گفت: به منظور ایجاد وحدت و همدلی اعضا شورای شهر در مدت کوتاهی که از عمر شورای چهارم باقی مانده است با ریاست مسعود رضی در شورای شهر موافقت کرد.

کریم حمیدوند بیان داشت: آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد، شهر و شهروندان هستند نه شهرداری و شورای شهر؛ روزمرگی، کارهای روزانه و بوروکراسی اداری هرگز نباید ما را از رسالت اصلی خود که خدمت به مردم و احیای این شهر در حوزه کالبدی است، غافل کند. این موضوع فلسفه وجودی شهرداری و شورای شهر است و در فراز و نشیب کارهای اداری نباید از این امر مهم غفلت کنیم.

حمیدوند اظهار داشت: اعضا شورای شهر نباید وارد حاشیه شوند و تا آن جا که امکان دارد هدفشان خدمت به مردم باشد و برای آبادانی شهر تلاش کنند و به یاد داشته باشند اختیاری که امروز به شوراها داده شده است در واقع امانت مردم بوده و نباید از هیچ تلاشی برای رفاه حال مردم دریغ بورزند.