- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

نیروهای بومی مورد نیاز بیمارستان کوثر نهاوند فقط از طریق آزمون و طی مراحل قانونی جذب می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، ایرج حریرچی ظهر جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان دولتی کوثر نهاوند که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: ملاک ما با توجه به قانون به‌کارگیری افراد بومی توانمند و آماده خدمت است و مسئولان محلی هم توجه داشته باشند که  این دستور کشوری است.

حریرچی بابیان اینکه ما به خاطر دنیای دیگران عاقبت خود را خراب نخواهیم کرد، گفت: راه برای همه تحصیل‌کرده‌ها و افراد مختلف برای شرکت در رقابت استخدامی سالم باز است و پذیرای همه هستیم.

وی افزود: مردم نهاوند باید خوشحال باشند که پس از ۳۷ سال بیمارستان دولتی ساز مجهز  و مدرن برای آن‌ها آماده بهره‌برداری در ماه‌های آینده است، چون در کلان‌شهری مانند مشهد  هم در ۳۷ سال اخیر یک بیمارستان دولتی هم ساخته نشده است.

قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به اینکه بیمارستان کوثر، بیمارستان خوبی خواهد شد، گفت: ما تقاضا داریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، مقامات محلی و نماینده شهرستان کاری کنند که اعمال معمولی، متوسط و متوسط به بالایی که در این بیمارستان در آینده انجام خواهد شد رونق بگیرد و از مراجعات بیماران به سایر نقاط کشور بکاهند.

ایرج حریرچی با اشاره به اینکه این بیمارستان هدیه نظام و دولت به مردم است، گفت: از محل اعتبارات یک درصد مجلس این بیمارستان امیدواریم در موعد مقرر تکمیل شود.

حریرچی گفت: تخصیص اعتبارات تجهیزات چهارگانه صادرشده و قسمتی از اعتبار آن در استان موجود است. در رابطه با تجهیزات پزشکی و تخصیص هم با توجه به اینکه برخی از آن‌ها آماده است به ترتیب و تدریج منتقل و مستقر خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم بیمارستان کوثر نهاوند با بهره‌گیری از نیروهای متخصص بومی خدمت گذاری مطلوبی در شهرستان داشته باشد.