- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

۲۴٫۷ درصد از جمعیت نهاوند در سرشماری اینترنتی شرکت کردند

کریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند از مشارکت خوب مردم نهاوند در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن تقدیر کرد و افزود: با مشارکت بسیار خوب مردم در شهر و روستا، دو روستای عبدالملکی و دهنو عبدالملکی مشارکت صد درصدی در سرشماری اینترنتی داشتند.

حمیدوند  با بیان اینکه بسیاری از روستاهای دیگر نهاوند نیز بیش از ۶۰ درصد در این طرح ملی مشارکت کردند اظهار کرد: تعداد ۱۳ هزارو ۳۶۳ خانوار نهاوندی معادل ۲۱٫۴۹ درصد خانوارها با پایان یافتن مهلت ثبت نام اینترنتی سرشماری در ۳۰ مهرماه با جمعیتی معادل ۴۳ هزارو ۷۷۷ نفر در مرحله اول این طرح شرکت کردند.

وی افزود: همزمان با آغاز مرحله دوم سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ از ۲۸ مهرماه، تعداد ۵۴ مامور، کار سرشماری حضوری را در این شهرستان بر عهده دارند.

فرماندار شهرستان نهاوند خواستار همکاری و همراهی خوب مردم با ماموران سرشماری شد و بیان کرد: شهروندانی که به صورت اینترنتی در سرشماری ثبت نام کرده اند، در زمان حضور مامور سرشماری کافی است کد آماری خود را ارائه دهند تا روند ثبت نام آنان در سرشماری تکمیل شود.

کریم حمیدوند با بیان اینکه برنامه ریزی در کشور به عنوان پایه و اساس همه تصمیم های اصلی و کلان ملی برای همه ما روشن است اظهار کرد: هر اندازه برنامه ریزان در سطوح بالا و میانی کشور تلاش کنند، نتیجه آن به دقت کار ماموران سرشماری برمی گردد.
حمیدوند خطاب به ماموران سرشماری تاکید کرد: باید با آگاهی و دقت نظر کامل با زبان فرهنگی و منطقی و روانشناسی خوب، اعتماد اشخاص را هنگام مراجعه به درب منازل جلب کنید تا خانوارها به درستی پاسخ شما را بدهند.

وی خواستار تکمیل با کیفیت و درست فرم های سرشماری شد و گفت: ماموران سرشماری موظف هستند در صورت بروز هرگونه مشکل و مساله خاصی در حوزه سرشماری خود، این موارد را بلافاصله به ستاد سرشماری شهرستان اطلاع دهند.