- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

اولین کلینینک تخصصی نهاوند اردیبهشت سال آینده به بهره برداری میرسد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حبیب‌الله موسوی بهار روز جمعه ضمن بازدید از روند اجرایی عملیات احداث اولین کلینینک تخصصی نهاوند در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: اولین و مجهزترین کلینینک تخصصی شهرستان نهاوند با زیر بنای هزارو ۶۰۰ متر مربع و با اعتبار دومیلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سه طبقه در حال ساخت است.

موسوی بهار گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه در حال حاضر ۴۲ درصد است و تا کنون یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

وی با بیان این که احداث این پروژه هیچ گونه کمبود و مشکل مالی ندارد و تمام اعتبار مورد نیاز آن تخصیص یافته است گفت: اولین کلینینک تخصصی نهاوند اردیبهشت سال آینده همزمان با هفته سلامت به بهره برداری می رسد.

img_7365

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان کاهش پرداخت هزینه درمان بیماران خاص، بستری و نیازمند و حمایت مالی از آنان ، فراهم کردن شرایط ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، ترویج زایمان طبیعی ، ارتقاء کیفیت معاینه در بیمارستان ها، حضور پزشکان به صورت شبانه روز در بیمارستان را از مهم ترین برنامه های دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت اعلام کرد.

حبیب‌الله موسوی بهار بیان داشت: در  حوزه بهداشت و درمان نهاوند ۳۲ پروژه با ۱۰ هزار مترمربع ساخت‌وساز و ۱۴ میلیارد تومان اعتبار انجام می شود که قراردادها این پروژه ها بسته‌شده است.