- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

حرف‌شنوی از ولایت موجب استحکام و تثبیت نظام جمهوری اسلامی می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای دو گردان ۱۵۲ حضرت ابوالفضل و ۱۵۹ حضرت امام حسین(ع) شهرستان نهاوند ضمن تسلیت شهادت امام سجاد(ع)، گفت: همیشه جنگ حق و باطل جریان داشته است، آن‌هایی که ایمان‌دارند در راه خدا و آن‌هایی که ایمان ندارند درراه طاغوت قدم برمی‌دارند.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ایران اسلامی ۳۸ سال قبل بر طاغوت زمان پیروز شد و در این مدت هم مورد تهاجم دشمن قرار گرفته است.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به اینکه حکومت نوپای ایران اسلامی در سه سال اول با گروهک‌ها و ۱۷ هزار شهید همراه شد، ۸ سال با رژیم بعث عراق جنگید و ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کرد و بعد از آن هم در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی درگیری داشت، گفت: جنگ حق و باطل امروز هم در قالب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی ادامه دارد.

وی گفت: امروز حدود ۱۰ پروژه دیگر علاوه بر نفوذ توسط آمریکا و ایادی منطقه‌ای آن در ایران اسلامی در حال اجرا است که فرق و مذاهب کاذب و نوظهور، احزاب سیاسی، انحرافات اخلاقی و غیره ازجمله آن‌ها است.

حجت‌الاسلام مغیثی با تأکید بر اینکه اگر این ملت و مردم بصیر و آگاه نباشند هرکدام از این‌ها برای از پای درآوردن انقلاب کافی بود، گفت: امروز به برکت انفاس قدسی مقام معظم رهبری و خون مبارک شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیل و شهدای مدافع حرم فرصتی به وجود آمده تا در چنین مجالس و مراسمی با اشاره به این مسائل، مردم آگاه شوند.

امام‌جمعه نهاوند علت پیروزی انقلاب را وحدت مردم و ولایت مداری دانست و گفت: دشمن قصد دارد اتحاد مردم را برهم بزند و امت واحده را متفرق کند.

وی با اشاره به اینکه اهداف دشمن برنامه‌ریزی‌شده است، گفت: حرف‌شنوی از ولایت موجب استحکام و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر پروژه‌های دشمن می‌شود.