- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

شهید حاج محسن امیدی عارف بود/امام‌جمعه نهاوند مصداق عینی السابقون السابقون است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، سردار سالار آبنوش ظهر پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای دو گردان ۱۵۲ حضرت ابوالفضل و ۱۵۹ حضرت امام حسین(ع) شهرستان نهاوند، بابیان اینکه در دوران دفاع مقدس بنده بیش‌تر از هرکس به شهید محسن امیدی نزدیک بودم، گفت: این شهید گران‌قدر که در عملیات‌های سرنوشت سازی شرکت داشته‌اند باید بیش‌ازپیش گرامی داشته شوند.

آبنوش در ادامه بابیان اینکه امام‌جمعه نهاوند دارای موضعی مشخص در برابر همه مسائل سیاسی و اجتماعی است، گفت: متأسفانه بیشترین آسیب را افرادی به کشور می‌زنند که به اقتضای فضا و آب‌وهوای سیاسی حاکم موضع می‌گیرند و سخن می‌گویند.

وی در ادامه بابیان اینکه دفاع مقدس از اصول و عقاید و همه آنچه اسلام بر آن بنانهاده شده است همچنان در ابعاد پیچیده‌تری باقی است، گفت: در دوران دفاع مقدس جنگ سخت بود اما امروز شرایط بسیار سخت‌تر شده است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) بابیان اینکه امروز رزمندگان ما در سه جنگ سخت، نرم و نیمه سخت در حال نبرد با دشمنان زیاده‌خواه هستند، گفت: جنگ نیمه سخت جنگی است که دشمن در یکدست قمه و در دستی دیگر دستکش مخملی دارند که قصد نفوذ دارند.

وی تصریح کرد: آیا امروز دشمنان ایران اسلامی برای رضای خدا و یا اینکه دلشان برای ما می‌سوزد می‌خواهند ما را نجات بدهند!؟ امروز دشمنان ایران اسلامی و دنیای غرب بیشترین حمایت را از داعش و گروهک‌های مختلف می‌کنند.

سردار آبنوش بابیان اینکه برخی افراد که در انقلاب بوده‌اند تاکنون معجزات بسیار را دیده‌اند ولی امروز فریب وعده‌های غرب را خورده‌اند، گفت: کودتاهای مختلف چون نوژه، قطب‌زاده و طبس چرا فراموش‌شده‌اند؟ آیا این دشمن دلش برای اسلام و انقلاب می‌سوزد؟

با هر زبانی که با برخی صحبت می‌کنیم متهم به‌افراط و تندروی می‌شویم

وی با اشاره به اینکه برخی نمی‌خواهند توطئه‌های شوم استکبار را بر خود بقبولانند، گفت: متأسفانه با این افراد با هر زبانی که صحبت می‌کنیم متهم به تندروی و افراطی‌گری می‌شویم.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره گذشت ۷۵ روز پس از انقلاب و درخواست تشکیل سپاه برای امام خمینی(ره) گفت: در آن زمان پس از ۷۵ روز از گذشت انقلاب اساسنامه تشکیل سپاه به محضر امام خمینی(ره) فرستاده شد و ایشان نیز آن را امضا کردند.

وی افزود: در این اساسنامه آمده بود که «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران» اما این بزرگوار با درایتی که داشتند ایران را خط زدند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مورد تائید قراردادند چراکه ایشان از درون خشت خام مسائلی را می‌دید و متوجه بودند که برخی افراد و خواص متوجه آن نبودند و بر این کار امام راحل نیز خورده گرفتند.

۲۲۵۴۹۵۹

سردار آبنوش بابیان اینکه امروز اهمیت این اقدام امام خمینی (ره) در جهان معلوم است، گفت: امروز سپاه در تمام کشورهای منطقه توسط افرادی مؤمن و انقلابی تشکیل‌شده و قطعاً و مطمئناً این سپاه نیز در آینده‌ای نزدیک در آمریکا و اروپا هم تشکیل خواهد شد.

وی گفت: امروز تفکر بزرگ سپاه در تمامی زمینه‌ها و همه رسته‌ها و رشته‌ها همچون نانو، علوم زیرساخت و غیره پیشرفت‌های قابل‌ملاحظه‌ای داشته است و همه دشمنان را مات و مبهوت گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه سپاه بلاگردان اسلام، ولایت، و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: انقلاب‌ها و بیداری‌های اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ما است، متأسفم برای هنرمندانی که به معماهای اسلامی همچون داستان حضرت نرجس نمی‌پردازند تا اثری تولید کنند، یقین بدانید این‌ها همه رمز و رازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) و فهماندن مسائل به افرادی است که خود را به کج‌فهمی زده‌اند.

سردار آبنوش بابیان اینکه هر اتفاقی بخواهد بیفتد در مسیر حضرت زینب و قافله کربلا است، گفت: سرنوشت کره زمین در مسیر کاروان صبر است.

وی با تأکید بر اینکه اربعین حماسه فوق حماسه است، گفت: امروز دشمن کلافه شده و نمی‌تواند از راه‌ها و حیله‌های خود استفاده کنند و به همین جهت جوانان ما را هدف قرار داده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص)، اظهار کرد: نکند از ولایت فاصله بگیریم، جبهه مقاومت دشمن را مستأصل و ناتوان کرده است.

وی با اشاره به اقدامات زیربنایی و فنی و مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط جوانان مؤمن و متعهد ایران اسلامی، گفت: وزیر نفت بعد از آخرین افتتاح پروژه‌های نفتی ایران اسلامی که تمام و کمال توسط جوان ایران اسلامی و با بهره‌گیری از توان داخلی انجام شد، رسماً مهندسی نفت را به سپاه تحویل داد.

سردار آبنوش بابیان اینکه سپاه لباس فرم، و نشان‌ها و غیره نیست، گفت: سپاه یک تفکر است این تفکر و جوانان توانستند یک پالایشگاه که از صفرتا ۱۰۰ آن به دست نظام سلطه بود را با بالاترین دقت به سرانجام برسانند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: امروز در رسانه‌ها مشاهده می‌کنید ملهد ترین، کثیف‌ترین افراد که خود پرده از اسرار و فسادهای اخلاقی خود برمی‌دارند می‌خواهند سکان‌دار کشوری شوند که ادعای بزرگی دارند.

وی با تأکید بر اینکه این افراد خود را نمی‌توانند اداره کنند چطور می‌خواهند کشورداری و یا جهان را اداره کنند، گفت: قصه ما این است که افرادی بی‌ایمان و اعتقاد تدابیری، در هر زمینه‌ای که می‌گویند نمی‌شود وقتی می‌شود بازهم زیر بار نمی‌روند و بر موضع خود و تسلیم شدن در برابر آمریکا پافشاری می‌کنند.

سردار آبنوش، گفت: امروز ایران اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سایه ولایت و سرپرستی مقام معظم رهبری و رهنمودهای امام راحل در حال پیشرفت است و در این راه ثابت‌قدم خواهد ماند.