- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

دیدار فرماندار شهرستان نهاوند از سه خانواده شهید روستای وراینه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند در جمع خانواده این سه شهید والامقام، شهدا، ایثارگران و خانواده های معظم ایشان را جهادگران واقعی جامعه دانست و گفت: تکریم خانواده های معظم شهدا ترویج ارزشها و اقدامی فرهنگی است.

حمیدوند گفت: بیان اینکه جوانان باید درس صبر، استقامت و ایستادگی را از شهدا و خانواده های آنها بیاموزند اظهار داشت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی همواره با نصرت الهی، و تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری از همه پیچ و خم‌ها و توطئه های دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری عبور کرده اند و سرافرازتر از گذشته به راه خود در ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی ادامه داده اند.

page

وی با تاکید بر فداکاری شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس افزود: وظیفه ما حفظ آرمان های والای شهدا است و باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به این مطلب که این شهدا با اعتقاد قلبی و معرفت عمیقی که به معنویت و ارزش کارهای خود داشتند در میدان حق علیه باطل حضور پیدا کردند و در لبیک به امر ولی فقیه خود به مقام والای شهادت نائل آمدند گفت: ایشان هم اکنون ناظر بر افکار و اعمال و اقدامات ما هستند.