سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 6993

صدای نهاوند:
دهیاران، اعضا شورای اسلامی و اهالی چهار روستای زرین باغ،احمد آباد، تاریکدره و داریاب بخش خزل نهاوند از فرماندار و سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نهاوند به جهت خدمات و اقدامات روزهای گذشته به مردم این روستاها قدردانی و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای که بیش از یک ماه از زمان تاسیس آن نمی گذرد در هفته های اخیر در حوزه ترمیم، تعریض و ساماندهی و نگهداری راهها و جاده ای روستای اقدامات و کارهای بزرگی انجام داده است.

این اقدامات و کارهای ارزشمند باعث شد اهالی روستاهای زرین باغ،احمد آباد، تاریکدره و داریاب بخش خزل نهاوند به همراه دهیاران و اعضا شورای اسلامی این روستا با تماس با دفتر پایگاه خبری صدای نهاوند مراتب تشکر و قدردانی خود را از زحمات و تلاش های، کریم حمیدوند فرماندار،  محمد رودباری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و محمد موسی مومنی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، شانه سازی راه برزول-فارسبان، شانه سازی و ساماندهی سه راهی روستای فارسبان، لکه گیری و ترمیم جاده روستایی فارسبان به شهرک، لکه گیری محور اصلی نهاوند-کرمانشاه، مرمت و باسازی شانه راه روستای ازنهری که بعلت سیلاب فروردین ماه امسال تخریب شده بود، شانه سازی جاده روستای دهنوسفلی-زرامین و شن ریزی و زیر سازی جاده روستای تازناب دره از جمله مهمترین اقدامات دیگر اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان نهاوند در یک ماه گذشته بوده است.

همچنین روشنای ۸۰ تیر  چراغ برق در محور سه راهی شعبان تا پاسگاه قلعه قباد و شانه سازی راه روستای کله مار از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در حوزه روستای شهرستان نهاوند است.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش