- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

رزمایش بسیجیان در نهاوند برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند،  امام جمعه نهاوند در صبحگاه بسیجیان شرکت کننده این رزمایش در پادگان قدس نهاوند گفت: در شرایط فعلی که استکبار به‌شکل مستقیم وارد عمل شده و به‌دنبال تفرقه میان کشورهای مختلف و سودجویی به‌نفع خود است، ما نیز باید خود را در برابر این تهدیدات آماده کنیم .
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: نیروی مردمی و مخلص بسیج در تمامی ماموریت های محوله در راستای فرمایشات فرمانده معظم کل قوا آماده فرمان معظم له می باشد و همواره در سنگر حضور دارد.
وی گفت: یکی از مهم ترین درس هایی که ما از دفاع مقدس گرفته ایم این است که دشمن همیشه وجود دارد و همواره باید در برابر آنان آماده باشیم تا گرفتار مکرشان نشویم.
وی افزود: امروز می بینیم که دشمنان ما برای ما دامهایی چیده اند و با تجهیز گروههای تکفیری قصد ضربه زدن به ما را دارند لذا در چنین شرایط ما باید از آمادگی کامل برخوردار باشیم .
 امام جمعه نهاوند افزود: جمهوری اسلامی با همه شیطنت هایی که دشمنان برای شکست آن طراحی کرده اند به لطف الهی از با ثبات ترین و امن ترین کشورهای منطقه است که این امر به برکت هوشیاری مردم و رهبری های مقام معظم رهبری می باشد .
در این رزمایش نیروی های شرکت کننده در دو مرحله با دشمن فرضی وارد درگیری شده و موفق به شکست او شدند.
همچنین استقرار نیروهای بسیجی در مراکز حساس شهر مانند پمپ بنزین ها فرمانداری ، شهرداری و دیگر مراکز حساس شهر ، اجرای عملیات کنترل راههای ورودی و خروجی شهر و اجرای عملیات ایست و بازرسی ازدیگر مراحلی بود که در این رزمایش دو روزه تمرین شد و مانع از تحقق توطئه های دشمنان فرضی گردید.
هدف از برگزاری این رزمایش کسب آمادگی رزمی، مردمی کردن دفاع و اجرای ماموریت دفاعی، امنیتی و امدادی در مقابله با تهدیدات دشمنان خارجی و داخلی بود.