سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 7178

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند بابیان اینکه خوی استکباری آمریکا و غرب تمام کشورهای مسلمان جهان را تحت تأثیر قرار داده است، گفت: لازمه نابودی آمریکا و بی‌اثر گذاشتن اقدامات آن‌ها اتحاد میان مسلمین است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه نهاوند گفت: آمریکای جنایت‌کار از همان ابتدا با نظام اسلامی مخالف بوده و مخالفت خود با ایران اسلامی را از دوران قبل از انقلاب تاکنون با کارشکنی‌های آشکار و مخفی بروز داده است.

مغیثی بابیان اینکه آمریکا از ابتدای انقلاب با همه ترفندها ازجمله اقدام نظامی، فشارهای اقتصادی از طریق تحریم‌ها، ترورها و ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان به ما فشار آورده است، گفت: امروز این دسیسه و دشمنی‌ها با شیوه‌های نوین در بین مسلمین ادامه دارد.

وی بابیان اینکه توطئه افکنی آمریکا برای ایران منشأ خیر بوده و روزبه‌روز پیشرفته‌تر شده است، گفت: به برکت تحریم‌های آمریکا جوانان ایرانی درزمینه های مختلفی چون نانو، صنعت نفت و غیره به خودکفایی‌هایی دست‌یافته‌اند که ناشی از ایمان و تقوای بالای مردم و بصیرت سیاسی آن‌ها است.

امام جمعه نهاوند با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که شعار مرگ بر آمریکا از روی لجاجت و خودخواهی نیست، گفت: شعار مرگ بر آمریکا پشتوانه‌ای روایی دارد لذا مردم مظلوم و مستضعف جهان تا جان در بدن داشته باشند فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه نگاه به بیرون و مذاکره و معامله با آمریکا راه‌حل رفع موانع و مشکلات کشور و مسلمین نیست، افزود: کشورهایی که با آمریکا مذاکره کرده‌اند امروز مشکلات عدیده‌ای در مباحث نظامی، امنیتی، اقتصادی و غیره دارند.

امام‌جمعه نهاوند تأکید کرد: غرب به دنبال ضعیف نشان دادن مسلمانان و القای تفکر ناکارآمدی و خودباختگی در بین آنان است.

وی بابیان اینکه خوی استکباری آمریکا و غرب تمام کشورهای مسلمان جهان را تحت تأثیر قرار داده است، گفت: لازمه نابودی آمریکا و بی‌اثر گذاشتن اقدامات آن‌ها اتحاد میان مسلمین است.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار بادانش آموزان، گفت: آمریکا از همان ابتدای انقلاب با تقویت شاه و راه دادن به کشورهایی چون انگلیس و آمریکا و سرک کشی در امورات اجازه دخالت را به خود داده است.

وی با تأکید بر اینکه امریکا روزانه اقداماتی مبنی بر نقض مفاد برجام علیه ایران اسلامی انجام می‌دهد، گفت: آیا اعتماد به چنان شیطانی که از ابتدا بدعهدی آن‌ها علیه ایران مشهود بوده عقلانی است!؟

امام‌جمعه نهاوند گفت: مسئولین مربوطه باید در برابر اقداماتی که آمریکا علیه ایران انجام می‌دهد پاسخی درخورشان انجام دهند نه اینکه بی‌پاسخ رها شوند.

وی با تأکید بر استمرار حمایت ایران از عراق و سوریه یمن و غیره گفت: رسالت مسلمانی و لبیک به ندای برادران مؤمن از سوی ایران هیچ‌گاه بی‌پاسخ رها نمی‌شود.

حجت‌الاسلام مغیثی در پایان اظهار کرد: بدعهدی‌های آمریکا تذکر و تلنگری برای مردم و مسئولان ماست تا بدانند که مشکل آمریکا با ایران ریشه‌ای است و تا آمریکا، آمریکا و ایران اسلامی نیز ایران اسلامی و برگرفته از مکتب امامان و شهدا است هیچ‌گاه از مواضع خود کوتاه نخواهند آمد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش