جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 7254

صدای نهاوند:
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوندگفت: با همت و موافقت فرماندار شهرستان نهاوند امسال 700 میلیون تومان برای ساماندهی قبور شهدا در شهرستان نهاوند اختصاص یافت که از این مبلغ 50 میلیون تومان صرف تکمیل ساماندهی قبر شهید آیت الله حیدری می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، علی خزایی ظهر دوشنبه در جلسه ساماندهی گلزار شهدای شهرستان نهاوند اظهار داشت: امسال ۲۲۰ میلیون تومان برای تکمیل و اتمام ساماندهی قبور شهدای روستایی، ۲۵۰ میلیون تومان به منظور ساماندهی قبور شهدای گمنام بام نهاوند، ۱۸۰ میلیون تومان برای نصب المان شهدای گروه ابوذر و ۵۰ میلیون تومان برای تکمیل ساماندهی قبر شهید حیدری اختصاص یافته است.

خزایی با بیان اینکه امسال عملیات ساماندهی قبور شهدای روستایی به اتمام می رسد گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته و جدیت استاندار، فرماندار و معاون فرماندار نهاوند طی یک هفته آینده عملیات اجرایی المان گروه انقلابی ابوذر در میدان ۱۵ خرداد آغاز می شود.

وی ادامه داد: در شهرستان نهاوند ۱۰۳ گلزار شهری و روستایی وجود دارد که از این تعداد ۷ گلزار در شهر نهاوند و مابقی در روستاهای شهرستان است.

وی بابیان اینکه ۳۱۱ شهید در باغ بهشت، ۵۶ شهید در امام زاده محمد و علی، یک شهید در مسجد شهید حیدری، ۳ شهید در آل آقا، ۱۴ شهید در فیروزان، ۳۸ شهید در برزول و ۲۱ شهید در شهر کیان مدفون‌شده اند، گفت: در شهر نهاوند و نقاط شهری دیگر نیز ۴۴۴ مزار شهید وجود دارد.

خزایی در ادامه با اشاره به اینکه در روستاهای نهاوند ۹۶ گلزار شهید با تعداد ۴۰۹ مزار وجود دارد، اظهار داشت: از این تعداد ۶۳ گلزار شهید روستایی با ۳۴۶ مزار ساماندهی شده است.

وی عنوان کرد: ۳۳ گلزار شهید روستایی با ۶۳ مزار همچنان نیازمند ساماندهی هستند.

خزائی در ادامه با تأکید بر اینکه گروه انقلابی ابوذر در نهاوند مظلوم واقع‌شده است، گفت: پس از ۴۳ سال از شهادت این گروه هنوز المان و یا اقدامی برای شناساندن آن‌ها انجام‌نشده است.

وی اظهار داشت: طی سال جاری با توجه و همت فرماندار و مسئولان استانی ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدا و المان سازی در نظر گرفته‌شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. نهاوندیان گفت:

    با تشکر از فعالیت های شما بزرگواران لطفا مقبره و زیارتگاه عالم بزرگ نهاوند و دوست امام رضا (ع) ،شیخ ابوالعباس نهاوندی در منطقه درب شیخ رسیدگی و ساماندهی کنید.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش