سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 7266

صدای نهاوند:
دور جدید تغییرات مدیریتی در سطح استان همدان فردا سه شنبه با تودیع و معارفه فرماندار شهرستان اسد آباد در شرایطی آغاز می شود که ممکن است پرونده‌ای این تغییرات قطور باشد.

بر اساس آخرین شنیده های خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، سخن درباره تغییرات مدیریتی در استان همدان از جایی آغاز شد که مسئله انتخاب مسعود فرزانه مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری همدان به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی همدان مطرح شد.

همچنین سخنانی درباره تغییر فرمانداران از هفته‌های گذشته مطرح شده بود که فردا سه شنبه فرماندار اسدآباد به عنوان نخستین فرماندار تودیع شده وحسین افشاری معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار همدان به عنوان فرماندار جدید شهرستان اسدآباد معرفی می‌شود.

همچنین مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی همدان که در حال حاضر با سرپرستی محمد رودباری اداره می‌شود روز چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد و مسعود فرزانه به عنوان مدیر جدید این نهاد فعالیت می‌کند.

تغییر بعدی در عرصه مدیریتی استان همدان مربوط به شرکت پخش فراورده‌های نفتی بوده که دو ماهی است تغییر مدیر فعلی کلید خورده ولی استاندار همدان با آن موافقت نکرده بود تا اینکه قرار است فردی بومی مدیریت این شرکت نفتی را برعهده بگیرد.

اداره کل امور مالیاتی استان همدان که در یک سال اخیر با هجمه بسیاری از سوی فعالان اقتصادی، نمایندگان و گاهی استاندار همدان مواجه بود با سرپرستی دلشادی معاون مدیرکل سابق مدیریت می‌شود که گویا نظر استاندار همدان برای انتصاب وی به عنوان مدیرکل امور مالیاتی همدان مساعد است.

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن دارد که مدیرکل ورزش و جوانان  یکی از گزینه‌های تغییر بوده و سفر وزیر ورزش و جوانان به همدان می‌تواند در تسریع این امر دخیل باشد، گویا معاون سابق یکی از فرمانداران جایگزین مدیرکل ورزش و جوانان خواهد بود.

تصدی پست مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری همدان نیز هنوز تعیین تکلیف نشده و براساس اعلام معاون عمرانی استاندار همدان سه گزینه در دست بررسی است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش