- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

تنش در صحن شورای شهر/ماجرای عصبانیت و شکستن شیشه در شورای شهر نهاوند چه بود؟

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، زدودن زنگارها از واقعیات و انعکاس حقایق مهمترین وظیفه ای است که خبرنگاران در دنیای متلاطم امروز بر عهده دارند و چه بسیارند کسانی که شجاعانه این حرفه شریف را برگزیده و تمام تلاش خود را در این مسیر معطوف نموده و خطرات بسیار را به جان می خرند.

بی تردید اگر خبرنگاران نباشند، بسیاری از واقعیت ها و حقایق گم می شود و بسیاری از اخبار و رویدادها انعکاس نمی یابد و اگر خیلی انتقادها از سوی خبرنگاران مطرح نشود و نقاط قوت و نقاط ضعف بیان نگردد، معلوم نیست که جامعه به کدام سو حرکت خواهد کرد.

بیان واقعیت ها و انعکاس اخبار وظیفه خبرنگاران است و مردم هم حق دارند در جریان امور و اخبار قرار گیرند.

بر اساس همین منش و وظیفه فعلا سر بسته به اتفاقات ناخوشایند و ناصواب یکی از جلسات شورای شهر نهاوند در هفته جاری اشاره می کنیم شاید اعضا شورای شهر نهاوند در چند ماه باقی مانده از عمر شورا به فکر مردم و رفع مشکلات باشند.

در یکی از جلسات شورای شهر نهاوند در هفته جاری، یکی از اعضا اعلام می کند روزهای سه شنبه جلسه کمیسیون و یا جلسات دیگر برگزار نشود چون نمی تواند حضور داشته باشد. این موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی یکی دیگر از اعضا شورای شهر نهاوند می شود که در نهایت منجر به شکستن شیشه و عصبانیت و ..می شود.

فعلا به همین مقدار بسنده می کنیم و امیدواریم شورای شهر نهاوند در این چند ماه باقی مانده با وحدت و همدلی بنا بر عهدی و قسمی که در ابتدای فعالیت شورای شهر خورده اند عمل کنند و فکر منافع عمومی مردم و حل مشکلات و اجرای پروژه های نیمه تمام شهری باشند.