- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

پایگاه خبری صدای نهاوند به عرصه اطلاع رسانی استان پیوست

بسم الله الرحمن الرحیم

با استعانت از پروردگار متعال سایت خبری تحلیلی”صدای نهاوند” با بهره ‌گیری از سرمایه‌ی اندیشه صداقت و با هدف اطلاع رسانی صحیح، سریع و همه جانبه  اخبار مهم کشور و استان همدان درتاریخ  ۲۵ آبان  سال ۱۳۹۴ راه‌‌اندازی شد.

این پایگاه خبری با نام “صدای نهاوند ” از سوی معاونت محترم مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورخه ۲۵/۸/۹۴ به شماره مجوز ۷۶۲۴۵ در زمینه اجتماعی و فرهنگی به زبان فارسی پروانه انتشار دریافت کرد .

مشی رسانه‌‌ای این سایت، تحلیلی – خبری است و اعضای تحریریه تلاش می کنند تا بارعایت انصاف تابلویی شفاف  از خواسته های مردم را در برابر مسئولان به تصویر بکشند و فارغ از جناح بندی ها با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و ابعاد مبهم  وقایع ،رویدادها و حوادث را تبیین کنند .

این مجموعه  نقد و تحلیل کارشناسانه دستگاه‌هاو عملکرد مسئولان را حق مردم شریف ایران دانسته و حق پرسشگری ایرانیان را به عنوان ولی نعمتان این کشور و وظیفه پاسخگویی مسئولان را به عنوان خدمتگزاران با جدیت دنبال می‌کند و تا پاسخگویی مسئولان  به پرسش های حق مدارانه مردم  از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد .تمام سعی ما بر این است که  در امر اطلاع‌رسانی مستقل وشفاف عمل نماییم و از هیچ گروه ، دستگاه و شخصیتی تاثیر نپذیریم ،در این مسیر  پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور را مراقبت از منافع ملی، مصالح مردم و باورهای ایمانی در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی ، آرمان‌های انقلاب اسلامی ، امام راحل ، شهیدان و ولایت فقیه می‌دانیم.

مخاطبین ما همه مردم عزیز ایران اسلامی هستند  و ما “صدای نهاوند” را هدیه ای رسانه ای از سوی مردم نهاوند  به تمامی ایرانیان می دانیم .

“صدای نهاوند” در جریانات فکری، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور و شهرستان موضعی مستقل داشته و وابسته به هیچ یک از جریان های سیاسی نیست و اساساً هیچ یک از جریان های سیاسی را مطلق نمی داند و معتقد به استفاده از ظرفیت های مثبت نهفته در اشخاص و گروه های مختلف است.
انتشار اخبار، مقالات و تحلیل ها در سایت صرفاً جنبه اطلاع رسانی داشته و موضع پایگاه خبری صدای نهاوند نمی باشد.

مخاطبان ارجمند می توانند انتقادات ، پیشنهادات ، اخبار و مقالات خود را در قسمت “ارتباط با ما” و به ایمل  sedaynahavand@gmail.com [1] ارسال نمایند.

شماره تماس برای درج آگهی         ۰۹۱۸۸۵۱۵۹۳۰      

شماره تماس برای ارسال اخبار فوری    ۰۹۱۸۸۵۱۵۹۳۰

نمابر:           ۳۲۴۳۶۵۶- ۰۸۱۳

 مدیر مسوول و صاحب امتیاز:    حسین صادقی  ایمل:    hossein.sadghi@gmail.com