جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 7347

صدای نهاوند:
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند گفت: اولین نشست ویژه کتاب خوان کشوری با محوریت اربعین در شهر برزول نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، میلاد امینیان صبح یک شنبه در حاشیه این مراسم که در کتابخانه ۹ دی شهر برزول برگزار شد اظهار داشت: سلسه نشست های کتاب خوان با هدف ترویج مطالعه و کتابخوانی و به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده توسط کتاب خوانها و همچنین معرفی کتاب های مفید و کاربردی توسط نهاد کتابخانه های عمومی این شهرستان به اجرا در آمده است.

امینیان آشنایی عموم مردم با نحوه و چرایی مطالعه را از دیگر اهداف این طرح عنوان نمود و افزود: ایجاد احساس نیاز به مطالعه و فرهنگ سازی در این زمینه، نیازسنجی ذائقه مطالعاتی عموم مردم و بهبود نگرش عموم مردم نسبت به مطالعه از دیگر اهداف طرح کتاب خوان است.

img_7680

وی افزود: در اولین نشست ویژه کتاب خوان کشوری با محوریت اربعین، چهار نفر از کتاب خوانان، خلاصه ای از کتاب خوانده شده را برای حاضران توضیح میدهند و آنرا برای مخاطبان به اشتراک می گذارند.

قابل ذکر است که در این نشست چهار نفر از علاقمندان به کتاب، کتابهای خوانده شده توسط خود را در موضوعات مختلف به مدت هفت دقیقه برای حاضران به اشتراک گذاشتند و آنرا معرفی نمودند.

در پایان مراسم نیز به چهار نفر کتابخوان لوح تقدیر به همراه جوایز ارزشمندی اهداء شد .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش