- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

ابطال پروانه مجتمع جنب ترمینال چندین میلیارد خسارات به همراه دارد/شورای شهر حق انتخاب پیمانکار را ندارد

میترا دسته گلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: صدور پروانه احداث مجتمع در کنار ترمینال جدید نهاوند قبل از تاریخ ۱۲ شهریور سال ۱۳۹۲ بوده است و اگر شهرداری قصد ابطال پروانه ساخت این مجتمع را داشته باشد باید برابر نظر کارشناسی به مالک خسارت میلیاردی پرداخت کند که به صلاح مردم و بیت المال نخواهد بود.

دسته گلی با بیان اینکه شهرداری در مورد پرونده شکایت احداث مجتمع در کنار ترمینال جدید نهاوند رضایت داده است گفت: تعریض و افزایش عرض خیابان پیروزی حدفاصل میدان امام(ره) تا چهار راه معلم بر اساس موافقت شورای شهر نهاوند در حال انجام است.

وی افزود: عملیات اجرایی پارک بانوان با انتخاب پیمانکار در جاده قدیم دهفول راه در زمینی به مساحت ۹ هزار و ۸۰۰ متر مربع در حال انجام است.

img_7627

عضو شورای شهر نهاوند از توافق شهرداری با تعدادی از مالکان واحدهای تجاری و مسکونی خیابان معلم و خاقانی به منظور تملک وتخریب جهت ادامه تعریض این دوخیابان خبر داد و گفت: تعریض خیابان جدید جنب مسیل با تملک و تخریب سه پلاک باقی مانده به پایان می رسد.

میترا دسته گلی سد معبر را بزرگترین مشکل شهری نهاوند ذکر کرد و گفت: با تلاش و پیگیری شهردار نهاوند قرار است واحد مبارزه با سد معبر شهرداری با ساز و کار جدید و با همکاری نیروی انتظامی با جدیت کار خود را شروع کند.

دسته گلی در مورد شرکت اس وایت با بیان اینکه شورای شهر برابر قانون حق انتخاب پیمانکار را ندارد افزود: در روز برگزاری همایش بازآفرینی در شهریور ماه سال جاری شهردار نهاوند این شرکت را به اعضا شورای شهر معرفی کرد.

وی ادامه داد: برای عملیات اجرایی ساماندهی مسیل و نصب المان میدان مرکزی توسط این شرکت مانع و مخالفتی وجود ندارد، اما در مورد طرح های پیشنهادی این شرکت، شورای شهر ایراداتی گرفته و نقطه نظراتی دارد که باید برطرف و لحاظ شود.