جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 7369

صدای نهاوند:
در 24 آبان ماه سال 94 برای شهرستان نهاوند یک کار فرهنگی و اجتماعی بسیار بزرگ و ماندگار انجام شد و آن هم افتتاح رسمی پایگاه خبری و اطلاع رسانی صدای نهاوند بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، *صدای نهاوند* امروز یک ساله می شود و در همین یک سال مخاطبان بسیاری جذب کرده است که نه فقط در سطح شهرستان و استان که در سطح ملی و بین المللی به یک وب سایت خبری معتبر و مطمئن تبدیل شده است و می بینیم که منبع بسیاری از رسانه های معتبر ملی و استانی برای انتشار اخبار شهرستان نهاوند شده است.

img_3546

گروه مدیریتی این سایت در سالی که گذشت سعی بر آن داشت که که علاوه بر انتشار اخبار رسمی شهرستان به موضوعات پیرامون شهرستان نیز با نگاهی تحلیلی توجه کرده و نقدهایی منصفانه برای برخی اقدامات داشته باشد و رسالت خود را نه تنها در انتشار اخبار بلکه در تولید خبر قرار دهد که سال ها بود جای خالی آن را در شهرستان احساس می کردیم.

این مجموعه  نقد و تحلیل کارشناسانه دستگاه‌هاو عملکرد مسئولان را حق مردم شریف ایران دانسته و حق پرسشگری ایرانیان را به عنوان ولی نعمتان این کشور و وظیفه پاسخگویی مسئولان را به عنوان خدمتگزاران با جدیت دنبال می‌کند و تا پاسخگویی مسئولان  به پرسش های حق مدارانه مردم  از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد .تمام سعی ما بر این است که  در امر اطلاع‌رسانی مستقل وشفاف عمل نماییم و از هیچ گروه ، دستگاه و شخصیتی تاثیر نپذیریم ،در این مسیر  پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور را مراقبت از منافع ملی، مصالح مردم و باورهای ایمانی در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی ، آرمان‌های انقلاب اسلامی ، امام راحل ، شهیدان و ولایت فقیه می‌دانیم.

img_3556

مخاطبین ما همه مردم عزیز ایران اسلامی هستند  و ما “صدای نهاوند” را هدیه ای رسانه ای از سوی مردم نهاوند  به تمامی ایرانیان می دانیم.

 بارها و بارها افرادی از شهرهای دیگر و یا خارج از کشور ارتباط گرفته اند و از راه اندازی این سایت تشکر نموده اند که این نشان دهنده این است که نهاوند گام بزرگی با افتتاح این سایت در راه جهانی شدن برداشته است.

 جا دارد از همه مردم فهیم و قدرشناس نهاوند، همه خوانندگان صدای نهاوند در هر نقطه ای از جهان، از تمامی مسئولین استان و شهرستان و به خصوص همکاران رسانه ای خود که در طول یک سال گذشته حامی و مشوق ما بودند خالصانه تقدیر و قدردانی کنیم.
 
دست تمامی عزیزانی که خواهان همکاری و همراهی با *صدای نهاوند* را دارند به گرمی می فشاریم و منتظر انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده همه عزیزان و صاحب نظران خواهیم بود.
  باشد که تمام این فعالیت ها برای شناساندن شهری با قدمت ۷۰۰۰  هزارساله به جهانیان و نشر اخبار مختلف جهت اطلاع مردم با فرهنگ و فهیم مورد قبول واقع شود.
img_3560

مخاطبان ارجمند می توانند انتقادات ، پیشنهادات ، اخبار و مقالات خود را در قسمت “ارتباط با ما” و به ایمل  sedaynahavand@gmail.com ارسال نمایند.

شماره تماس برای درج آگهی         ۰۹۱۸۸۵۱۵۹۳۰      

شماره تماس برای ارسال اخبار فوری    ۰۹۱۸۸۵۱۵۹۳۰

نمابر:          ۳۲۳۳۱۶۶- ۰۸۱۳

 مدیر مسئول و صاحب امتیاز:    حسین صادقی  ایمل:    hossein.sadghi@gmail.com

نشانی دفتر: مجتمع امام خمینی(ره)-اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند طبقه اول اتاق ۱۰۲

شماره دفتر:۳۳۲۳۳۱۶۶

 
همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. حسین جان یکسالی صدای نهاوند را صمیمانه به شما تبریک عرض می نمایم باشد که صدساله باشد… انشا الله

  2. بهروزکاظمی . گفت:

    با سلام .ازتلاشهاوزحمات مدیرمحترم وخبرنگارصدای نهاوندجناب آقای صادقی تشکرمی شود.دراین مدت یکسال گذشته که بطور رسمی وبه شیوه جدیدبه انعکاس اخبار نهاوندپرداخته ایدکارنامه درخشانی راازخودتان باقی گذاشته اید. انتظار می رود مضاعف تر ازقبل پیگیرمطالبات به حق مردم شریف شهرستان نهاوندباشیدوبه دوراز خط وخطوط سیاسی با وحدت ویکدلی با دیگر خبرنگاران محترم تلاشتان فقط
    برای رشد وبالندگی نهاوند عزیز باشد. دوام توفیقات تمام خبرنگاران دلسوز نهاوندی را از خداوند منان خواهان وخواستارم

  3. توسعه گران ایالت گفت:

    از زحمات آقای صادقی در خبر و اطلاع رسانی دقیق بسیار تشکر می نمایم. و یک سالگی این پایگاه خبری را تبریک می گویم.امیدواریم سالهای متوالی فعالیت حرفه ای را دنبال نمایید.و شاهد موفقیت ها و توسعه پیشرفت نهاوند این شهر مهم در ایران باشیم.

  4. عسل گفت:

    همت والای شما در انعکاس اخبار و همچنین بیان مسائل و مشکلات مردم و واقعیتهای زندگی اجتماعی، ارزشمند و ستودنی است، یک سالگی این پایگاه خبری را تبریک می گویم

  5. پوریا کورانی گفت:

    اینجانب نیز به نوبه خود از شما (اقای صادقی) خبرنگار راست پرداز و دلسوز نهاوند که نقش بسیاری در حل مشکلات برخی روستاها و مناطق مختلف مثل روستای سیاه دره داشتین. امیدوارم سایت شما همچنان پا برجاباشد و ارزو می کنم همیشه در پناه خدا سلامت و سر زنده باشید.یاعلی

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش