مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 7385

صدای نهاوند:
تصادف خون بار و وحشتناک عصر امروز ورودی شهرستان نهاوند از محور آورزمان موجب کشته شدن یک زائر قمی اربعین حسینی و مجروح شدن 7 نفر دیگر از هموطنان شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، ساعت ۱۷ عصر امروز دوشنبه ۲۴ آبان ماه در جاده ورودی شهرستان نهاوند از محور جاده آورزمان بین یک دستگاه خودروی پژو به شماره شهرستان قم حامل زائران اربعین حسینی(ع) و یک دستگاه خودرو پراید به شماره شهرستان نهاوند تصادفی رخ داد که در نتیجه یک زائر قمی در دم جان باخت و هفت نفر دیگر مجروح شدند.

فرماندار شهرستان نهاوند با حضور در صحنه تصادف در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: متاسفانه جاده نهاوند- آورزمان سالهای سال است که شاهد تصادفات ناگوار و فوتی بوده است اما در دو سال اخیر عملیات اجرایی دو باند کردن این محور در دستور کار قرار گرفته است.

photo_2016-11-14_19-37-07

کریم حمیدوند با بیان اینکه شهرستان نهاوند بعنوان یکی از مهمترین نقاط ارتباطی مرکز با غرب کشور محسوب می شود افزود: نهاوند در مسیر تردد زائران عتبات عالیات قرار دارد اما متاسفانه از وجود راه های امن و استاندارد محروم است و علی رغم پیگیری و اعتراضات مردم و مسئولان با گذشت چند سال عملیات اجرایی، تعریض و دوباند کردن محورهای ورودی و خروجی نهاوند ناتمام مانده است.

حمیدوند با ابراز تاسف از کشته شدن یک زائر اربعین حسینی(ع) و مجروح شدن ۷ نفر دیگر در حادثه تصادف امروز نهاوند گفت: قطعا مدیر کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای باید با حضور در شهرستان نهاوند و بررسی جاده های ورودی و خروجی این شهرستان مشکلات و کمبودهای جاده های نهاوند را برای تردد زائران حسینی(ع) در این ایام فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند متاسفانه در تصادف خون بار امروز نهاوند محمد حسین قرندی زائر اربعین حسینی از شهر قم در دم جان باخت و مرتضی صفایی(تبعه افغان)، مسلم پوزش، حسین زحمتکش، میلاد بیات از قم و میثم دکامی، آدرین دکامی و علی دکامی از نهاوند  مجروح شدند.

photo_2016-11-14_19-36-36

طبق آخرین خبر وضعیت عمومی چهار نفر از مجروحین این حادثه رضایت بخش و سه نفر دیگر نامناسب اعلام شده است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. بهروزکاظمی . گفت:

    با سلام . آقای صادقی دیروز در تبریک یکسالگی فعالیت جدید برایتان نوشتم به دنبال گرفتن حق ومطالبات مردم شریف نهاوند باشید. رسیدگی به وضع جاده های نهاوند وظیفه مدیران ارشد نهاوند واستان است . متاسفانه همشهری محترممان آقای رودباری برای جاده های نهاوند اقدام خاصی نکردند. در خصوص خرابی جاده های نهاوند با مدیر کل جدید راه وشهر سازی گفتگو کنیدواز ایشان کمک بخواهید. همه در برابر خونهای ریخته شده جاده های نهاوند در پیش خداوند منان باید پاسخگو باشیم. بنده هم امروز با آقای بهرام نیا مفصل صحبت خواهم نمود. باید همه تلاش کنیم تا این مشکل عظیم برطرف شود

    • ر.سلگي گفت:

      آقای کاظمی سلام
      هرچه دل تنگت میخواهد صحبت کن و حرف بزن اما بدان وقتی بودجه ی جهت تخصیص وجود ندارد و این موارد اهمیتی جز موقع شعارهای انتخاباتی کاربردی ندارند صدایت از وقتی از بین لبانت خارج می شود غیر کاربردی بوده و گوش شنوایی و دل همراهی برایش وجود نداشته و ندارد و احتمالا نخواهد داشت.

    • شهروند نهاوند گفت:

      درود بر آقای کاظمی و آقای سلگی
      نمیدونم توی دو سه سال اخیر میدان انقلاب ملایر رفتید یا خیر
      دارن پل هوایی میزنن
      من گاهی مسیرم میخوره میرم
      با اینکه نصف بیشتر میدان بسته شده و در اختیار سازندگی است ولی اصلا ترافیکی وجود نداره و عبور و مرور به سادگی انجام میشه قبلا هم که ترافیک کاملا روان بود و تا ۲۰ سال آینده ملایر به صرف همچین بودجه کلانی برای ساخت پل احتیاج پیدا نمیکنه
      این از همت مسئولان شهری است که در همسایگی نهاوند است
      آیا مسئولان شهر نهاوند در مجلس توانایی گرفتن بودجه عمرانی و راه سازی برای شهر هستند؟؟؟؟
      یادتون میاد دو سال پیش چند نفر در تصادف مینی بوس با تریلی فوت کردند
      و تو همین خبرگزاری شنیدیم که جلوی عبور کامیون کشنده گرفته شد در سفر استاندار
      ولی آیا اجرایی شد
      و این جاده مرگ است که چندید خانواده رو داغدار کرده و ما هر روز باید جان خود را در دست بگیریم و از این جاده بگذریم
      و مسئولان ما فکر جمع کردن م ا ه و ا ر ه و فکر ا خ ت ل ا س

  2. علي گفت:

    مسولین ارشد نهاوند اگه عرضه داشتن بودجه رو میگرفتن

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش