- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

نمایشگاه نقاشی به مناسبت هفته بسیج در نهاوند برپا شد

صدای نهاوند:

 

به مناسبت فرا رسیدن گرامیداشت هفته بسیج و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه ساختن این فرهنگی در بین اقشار مختلف جامعه همچنین شناسایی و جذب افراد مستعد و توانمند و حمایت از تولید کنندگان آثار محتوایی ،   اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری کانون بسیج هنرمندان نهاوند اقدام به برپایی نمایشگاه نقاشی در این شهرستان نموده است .

در این نمایشگاه تعداد ۴۰ اثر برگزیده از سرکار خانم سمیه شجاعیان می باشد که از دوم آذر ماه به مدت ۷ روز در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان معلم برپا شده است .

آثار به کار رفته در این نمایشگاه شامل ۳۰ اثر نقاشی با استفاده از رنگ روغن و بوم و ۱۰ اثر مینیاتور بوده که با ذوق و تجسمی که در تولید آثار به کار رفته چشم هر بیننده ای را به خود وا می دارد .

لازم به توضیح است که سرکار خانم شجاعیان از هنرمندان با سابقه شهرستان بوده که مدت ۸ سال است این در این رشته مشغول فعالیت بوده  و تا کنون موفق به کسب عناوین برتر در جشنواره های مختلف شهرستانی و استانی شده است .

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه در ایام برگزاری از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۴ الی ۱۸ به محل برپایی مراجعه و از آثار دیدن نمایند .