- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

گزارش تصویری/ بازدید میدانی فرماندار و شهردار نهاوند از سطح شهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، فرماندار شهرستان نهاوند در حاشیه این بازدیدها اظهار داشت: مبلمان شهری در تمام دنیا شاخصه‌ای از تامین آسایش شهروندان توسط مدیریت شهری است.

کریم حمیدوند گفت: ما برای تغییر مبلمان شهری باید بافت‌های فرسوده و ساخت‌وساز در گسل‌ها را در اولویت خود قرار دهیم، کشورهایی که به مبلمان شهری در حال حاضر می‌پردازند نسبت به حل موضوعات بافت‌های فرسوده در نحوه ساخت‌وساز به نتیجه رسیده‌اند و حال به دیگر موضوعات پرداختند.

حمیدوند افزود: نهاوند طی یک سال اخیر شاهد تغییرات اساسی در  زیر ساخت ها و تغییر مبلمان شهری بوده است که جا دارد از شهردار باتجربه و کاردان شهر نهاوند قدرانی کرد.

وی با اشاره به رفع مشکل حقوقی تملک ساختمان دخانیات، طرح جدا سازی آب شرب از آب فضای سبز، تعریض خیابان پیروزی، آسفالت معابر و خیابان های مختلف، شروع عملیات اجرایی پارک بانوان، ساماندهی قبرستان قدیمی آل آقا، پرداخت بیش از ۵ میلیارد تومان از بدهی ها شهرداری، تکمیل و افتتاح پارک آزادگان، حل مشکل سند بام نهاوند، احداث کانال زیر زمینی خیابان پیروزی،به منظور مهار آب های سطحی، ساماندهی قبور شهدای گمنام بام نهاوند، خرید چند دستگاه خودرو، نصب ۸ دستگاه دوربین و …از جمله مهمترین اقدامات ارزشمند و مفید شهرداری نهاوند در طول یک سال گذشته است.

شهردار نهاوند نیز در گفتگو با پایگاه خبری صدای نهاوند گفت: شهروندان نهاوند لیاقت بیش از این را دارند که مورد خدمت قرار گیرند.

امیر رضا یوسفیان اظهار داشت: امیدواریم در آینده نزدیک با اجرای برنامه های مدونی که در نظر داریم، شهر نهاوند توسعه یابد و مردم از رفاه و آبادانی بیشتری در سطح شهر بهره مند شوند.

یوسفیان افزود: اعضای شورای شهر نهاوند باید او را در مسیر توسعه و سازندگی شهر همراهی کنند و از طرفی  رسانه ها و مردم نیز درپیشبرد اهداف ایشان  تمام تلاش خود را بکنند که اگر اینگونه مسیر پیش رود می توان به احیای جذابیت های بیشتر شهر نهاوند  و ورود گردشگران و تولید ثروت در شهر امیدوار بود .    

گزارش تصویری بازدید فرماندار و شهردار نهاوند از مناطق مختلف شهری به شرح زیر است:

img_7720

بلوک شماره ۹ شهرک شهید حیدری و بازدید از دو فضای بلاتکلیف که مقرر شد اهالی محل درخواست کتبی نوشته و به شهردار ارائه دهند تا تکلیف این دوقطعه زمین مشخص شود.

img_7725

بازدید از پارک محلی حکمت واقع در بلوک ۴ شهرک شهید حیدری که با دستور شهردار مشکل روشنایی و قسمت وسایل بازی کودکان این پارک حل شد.

img_7728

بازدید از پارک فراموش شده منطقه شیخ منصور نهاوند که شهردار نهاوند به نوجوانان این منطقه قول داد این پارک را برای فصل بهار سال آینده ساماندهی کند.

img_7729

بازدید از ساختمان نیمه کاره فرهنگی، ورزشی منطقه پای قلعه، مقرر شد برای تعین تکلیف و در صورت موافقت اداره کل نوسازی مدارس استان همدان  واگذاری به شهرداری نهاوند مکاتبه شود.

img_7730

بازدید از بافت فرسوده منطقه شیخ منصور و پای قلعه، مقرر شد برنامه ریزی و ارائه راهکارهای مناسب برای تشویق مردم این منطقه به تخریب و باسازی منازل مسکونی در دستور کار قرار بگیرد.

img_7731

بازدید از عملیات اجرایی میدان مرکزی، محوطه سازی و فضای سبز میدان مرکزی تا پایان سال جاری به اتمام می رسد و برای شروع عملیات اجرایی نصب المان شورای شهر باید برای طرح المان تصمیم گیری کند.