- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

تصادف جاده نهاوند-آورزمان دو قربانی دیگر گرفت/سکوت مسئولان استانی راه همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند جاده نهاوند- آورزمان در ۲۴ ساعت گذشته جان سه تن را گرفته و ۱۲ تن دیگر را راهی بیمارستان کرده است اما مسئولان راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده ای استان همدان هنوز به سکوت و بی تفاوتی خود ادامه می دهند.

سرهنگ رضا عزیزی روز سه شنبه افزود: خودروی پژو پارس حامل زائران افغانی هنگام بازگشت از کربلای معلی در منطقه آورزمان نهاوند دچار سانحه شد.
وی اضافه کرد: این خودرو سواری حامل یک خانواده افغانی به مقصد قم بود که به علت سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ ناصحیح با یک دستگاه پژو ۴۰۵ برخورد کرد.
وی بیان کرد: در این سانحه ۲ نفر از اتباع افغانی مقیم در استان قم جان خود را از دست دادند و پنج نفر نیز مجروح و مصدوم شدند.

این در شرایطی است که به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، ساعت ۱۷ عصر روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه در جاده ورودی شهرستان نهاوند از محور جاده آورزمان بین یک دستگاه خودروی پژو به شماره شهرستان قم حامل زائران اربعین حسینی(ع) و یک دستگاه خودرو پراید به شماره شهرستان نهاوند تصادفی رخ داد که در نتیجه یک زائر قمی در دم جان باخت و هفت نفر دیگر مجروح شدند.

در کمتر از ۲۴ ساعت در یک محور سه تن کشته و ۱۲ تن مجروح و راهی بیمارستان می شوند اما مدیران استانی مربوطه در حوزه راه با بی تفاوتی کامل سکوت می کنند تا معنی خدمت به مردم کاملا تفسیر شود.آقایان مسئول جان انسانها چقدر برای شما ارزش دارد؟