سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 7488

صدای نهاوند:
سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور روسیه گفت: در دو دیدار با نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در مورد راهکارهای توسعه و پیشرفت نهاوند گفتگو شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، مهدی سنایی روز جمعه در سخنرانی بین دو نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: خط قرمز مردم و مسئولان در شهرستان نهاوند باید حفظ وحدت و برادری باشد که در این میان نقش محوری و همه جانبه امام جمعه باید برای همه قابل احترام و تکریم باشد.

سنایی گفت: انتخابات مجلس سال گذشته در نهاوند به خوبی برگزار شد و با انتخاب نماینده جدید شهرستان نهاوند همه مردم و مسئولان باید به نماینده شهرستان کمک کنیم چون توفیق و موفقیت هر مسئولی در شهرستان در نهایت باعث پیشرفت و توسعه نهاوند می شود.

وی با اشاره به این موضوع که همه مردم و مسئولان باید به توسعه و پیشرفت نهاوند کمک کنند  و اگر کاری از دستمان برمی‌آید برای نهاوند انجام دهیم، افزود: در گذشته طرح ها و پروژه های مهمی در نهاوند شروع شده است که نماینده مردم نهاوند در اتمام آنها و شروع پروژه های جدید و تاثیر گذار نقش مهم و اساسی برعهده دارد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور روسیه در ادامه با توجه به جایگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف بین المللی گفت: روابط ایران و روسیه متحول شده است و این روابط در همه عرصه‌ها به‌خوبی روشن و موردتوجه عموم است.

مهدی سنایی بیان داشت: در عرصه‌های سیاسی، نظامی، امنیتی، اقتصادی و تجاری و هم در عرصه دیپلماسی عمومی دو کشور به یکدیگر نزدیک شده‌اند و همکاری‌های بسیار راهبردی دارند.

سفیر ایران در روسیه گفت: مردم با هر دیدگاه سیاسی و حزبی که داشته باشند به این اطمینان می‌رسند که همکاری‌های راهبردی ایران و روسیه به نفع منافع ملی کشور و در مسیر تقویت امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است.

وی بابیان اینکه همکاری دو کشور ایران و روسیه به نفع صلح و ثبات در منطقه است، بیان داشت: سطح روابط دیپلماسی بین ایان و روسیه نیز بسیار رشد داشته است و سران و مسئولان بلندپایه کشور چندین دیدار با یکدیگر داشته‌اند و تفاهم‌نامه‌های زیادی را ردوبدل کردند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. توسعه گران ایالت نهاوند گفت:

    همه باید باهم کمک کنیم برای توسعه و پیشرفت دوباره بزرگترین وپیشرفته ترین ایالت گذشته در غرب کشور و قطب سیاسی منطقه.ما هیچ چیزی از دیگر شهرها کم نداریم و پروژه ها و توسعه بزرگ لیاقت ایالت ماه نهاوندایران است.نهاوند شهر اولین ها.

  2. محمد حسین گفت:

    برو بابا تو اگه به فکر نهاوند بودی که مردم رو چهار سال بدون نماینده نمیزاشتی بری دنبال خودنمایی…

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش