سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 7524

صدای نهاوند:
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از استقرار 10 پزشک متخصص به مجموعه کادر درمانی شهرستان نهاوند خبر داد.

مومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: جذب این تعداد پزشک با تلاش و پیگیری های زیاد عملی شده است که ارائه خدمات درمانی بهتر به مردم از نتایج مهم جذب پزشکان متخصص است.

دارابی گفت: این پزشکان در رشته های مختلف درمانی از جمله قلب و عروق، ارتوپد، جراح عمومی، زنان و زایمان، رادیولوژیست زن، پاتولوژیست، پزشک قانونی ومسمومیتها، بیهوشی و داخلی به مردم شهرستان نهاوند خدمت می کنند.

وی افزود: با وارد شدن ۱۰ پزشک متخصص به چرخه درمان شهرستان علاوه بر رشد سطح کیفی خدمات درمانی به شهروندان، تا حد زیادی از مراجعات بیماران به مرکز استان و سایر شهرستانهای اطراف نیز کاسته خواهد شد.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در پایان با تاکید بر مستمر و مداوم بودن روند رو به رشد خدمت رسانی حوزه بهداشت و درمان به مردم، خاطر نشان کرد: رفع معضلات بهداشتی و درمانی شهرستان جز دغدغه های اصلی مدیریت شبکه بهداشت و درمان بوده که تلاش و پیگیری همه مدیران و کارکنان زحمتکش این مجموعه در حال حاضر به بار نشسته و در آینده نیز شاهد رشد روز افزون آن خواهیم بود.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. توسعه گران ایالت نهاوند گفت:

    یکی از خواسته های اصلی مردم نهاوند ایجاد دانشگاه علوم پزشکی و رشته های تخصصی پزشکی است.تا با کمبود پزشک واردات نداشته باشیم.با تکمیل شدن بیمارستان ۱۸۴ تخت خوابی کوثرنهاوند نیاز به پزشک و متخصص احساس می شود.به گفته نماینده نهاوندتمام کادربیمارستان بومی هستند.با این شرایط چگونه ممکن خواهد بود.؟/مطالبه مردمی.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش