جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 7568

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند در بازدید و سرکشی از وضعیت دو مدرسه ابتدایی و متوسطه اول روستای «وراینه» از توابع شهرستان نهاوند، گفت: وضعیت این دو مدرسه بسیار نامطلوب است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس شرکت گاز و رئیس اداره آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان نظام مهندسی شهرستان نهاوند پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید و سرکشی از وضعیت دو مدرسه ابتدایی و متوسطه اول روستای «وراینه» از توابع شهرستان نهاوند، گفت: وضعیت این دو مدرسه بسیار نامطلوب است.

فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه موضوع در صورت حل نشدن از طریق شهرستان با استاندار در میان گذاشته خواهد شد، افزود: شهرستان نهاوند از نعمت خبرنگار زبده و کار بلد برخوردار است و امیدواریم مسئولین و مدیران کل نوسازی مدارس استان و شرکت گاز هرچه سریع‌تر مشکل گرمایشی مدرسه متوسطه اول توحید روستای «وراینه» را حل‌وفصل کنند.

کریم حمیدوند با اشاره به اینکه مدرسه ابتدایی والفجر «وراینه» قابلیت یک محیط آموزشی را ندارد، افزود: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته ساخت این مدرسه به‌صورت کاملاً مهندسی و نوسازی شده در دستور کار بنیاد برکت کشور و در انتظار اخذ مصوبه این بنیاد است.

وی با اشاره به اینکه جمعیت کشور از مهم‌ترین سرمایه‌ها به‌حساب می‌آید، گفت: اگر حادثه‌ای برای این دانش آموزان اتفاق بیفتد چه کسی جوابگو خواهد بود.

حمیدوند در ادامه طی تماس تلفنی با مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان و بیان مشکلات مدرسه والفجر و توحید روستا «وراینه» نهاوند، از وی خواستار پیگیری این مسئله شد.

وی تأکید کرد: اگر این مسئله در استان و شهرستان‌ها زیاد است با سایر فرماندارها هماهنگ خواهیم شد و جلسه‌ای برای رفع این معضل در سطح استانداری با ریاست استاندار برگزار خواهیم کرد.

فرماندار نهاوند در پایان از جابجایی دانش آموزان دو مدرسه ابتدایی والفجر «وراینه» و دانش آموزان مدرسه متوسطه اول توحید خبر داد: با توجه به تحمل کم‌دانش آموزان پایه‌های ابتدایی و نامناسب بودن وضعیت تحصیلی آن‌ها، در صورت امکان دانش آموزان این دو مدرسه به‌صورت تجمیعی در دو نوبت صبح و بعدازظهر در مدرسه توحید وراینه مستقر خواهند شد.

وی افزود: جمعیت این دو مدرسه مجموعاً حدود ۳۰۰ نفر است و امیدواریم هرچه سریع‌تر مشکلات موجود در این دو مدرسه حل‌وفصل شود.

به گزارش صدای نهاوند، وضعیت بدون گاز بودن و همچنین نامناسب بودن فضای آموزشی دو مدرسه والفجر و توحید وراینه در حالی است که صبح امروز چهارشنبه دما هوای شهرستان نهاوند منفی ۵ درجه سانتی گراد بود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش