سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 7596

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با اشاره به پیشرفت فیزیکی90 درصدی بیمارستان جدید کوثر گفت: اعتبارمورد نیاز برای تجهیز این بیمارستان 20 میلیاردتومان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند عصر پنج شنبه در حاشیه بازدیداز بیمارستان جدید ۱۷۴ تختخوابی نهاوند اظهار داشت: با پیگیری و هماهنگی مسئولان از جمله نماینده مردم نهاوند و تعقیب مسایل در سطوح کشوری می توان نسبت به جذب اعتبار لازم برای تجهیز بیمارستان کوثر نهاوند اقدام کرد.

حمیدوند گفت: تا کنون دو میلیارد تومان اعتبار برای خرید وسایل و تجهیزات پزشکی بیمارستان دولتی  ۱۷۴ تختخوابی کوثر نهاوند در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان همدان قرار گرفته است.

وی افزود: سیستم برق کشی، فاضلاب و تعبیه هوا، عملیات نصب شیر آلات، وسایل بهداشتی، نصب دریچه های هوا و رنگ آمیزی نهایی در مراحل پایانی قرار دارد و پیمانکار طرح برای ادامه کار در شرایط حاضر مشکل مالی ندارد.

فرماندار شهرستان نهاوند از خرید امتیاز انشعاب آب، برق ، گاز و فاضلاب مورد نیاز این بیمارستان خبر داد و گفت: عملیات محوطه سازی، تجهیز و راه اندازی  موتور خانه و احداث راه دسترسی بیمارستان در حال انجام است.

کریم حمیدوند بیان داشت: مکاتبات و اقدامات قانونی برای تصویب چارت سازمانی و تأمین نیروی انسانی بیمارستان دولتی نهاوند با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی همدان و وزارت بهداشت و درمان انجام شده است تا برای بهره برداری از بیمارستان مذکور مشکلی در جذب نیروی انسانی و درمانی وجود نداشته باشد.

حمیدوند بابیان اینکه بیمارستان دولتی ۱۷۴ تختخوابی کوثر نهاوند باید با استفاده از نیروی بومی راه‌اندازی شود، گفت: این بومی گزینی باید از طریق آزمون و طی مراحل قانونی انجام شود چراکه ما هیچ متری برای به کار گیری افراد به خاطر گرفتار بودن و یا نزدیک‌تر بودن به مسئولان و غیره نداریم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. سپهر گفت:

    چرا اسم بیمارستان رو کوثر گذاشتید؟چون پارک نزدیک به آن کوثر نام دارد.

  2. سجاد گفت:

    آیا بیمارستان امام حسین بهتر نیست چون بلواری که اونجاست بلوار کربلاست

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش