- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

تعریض خیابان پیروزی بر اساس مصوبه طرح تفصیلی و شورای شهر نهاوند در حال انجام است

صفی اله خرم آبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند با بیان اینکه شورای شهر نهاوند مخالف اجرای مصوبات طرح تفصیلی بعنوان سند بالادستی نیست، گفت: عملیات تعریض و ساماندهی خیایان پیروزی کاملا قانونی و دارای مصوبه  طرح تفصیلی و شورای شهر نهاوند است.

خرم آبادی افزود: به گواه و شهادت همه مردم و مسئولان، نهاوند سالهاست از عدم تغییر مبلمان و توسعه شهری رنج می برد و در شرایطی که شاهد پیشرفت شهرهای اطراف نهاوند هستیم اما متاسفانه نهاوند بعلت تنگ نظری عده ای که فقط به فکر منافع شخصی خود هستند عقب مانده است.

وی با اشاره به ریخت قدیمی و فرسوده مناطق مختلف ، و خیابانهای کم عرض نهاوند که اجازه هر گونه تغییر و تحول را در مدیریت و توسعه شهری گرفته است، گفت: تعریض و ساماندهی خیابان پیروزی نهاوند شروع یک تحول بزرگ برای تغییر مبلمان و ظاهر سیمای شهری نهاوند محسوب می شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر نهاوند در مورد قطع درختان غیر مثمر زبان گنجشک در اجرای این طرح گفت: این درختان غیر مثمر هیچ گونه سود و زیبایی برای شهر نهاوند ندارند، اما بعد از تعریض خیابان در ایجاد فضای سبز جدید از گونه‌های گیاهی سازگار و ماندگار با شرایط اقلیمی نهاوند استفاده می‌شود.

صفی اله خرم آبادی در پایان گفت: بیش از ۹۸ درصد مردم شهر نهاوند خواستار اقدامات زیربنای و اساسی برای تغییر مبلمان و سیمای شهری نهاوند مانند تعریض و ساماندهی خیابان پیروزی، آزادگان، معلم و جنب مسیل می باشند که شورای شهر و شهرداری نهاوند هم برابر خواست برحق مردم نهاوند از اجرای این طرح ها حمایت می کند.