سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 761

صدای نهاوند:

عصر جمعه سوم مهرماه جسد زنی ۳۷-۳۸ ساله پتوپیچ شده در حوالی میدان رسالت همدان پیدا شده بود و ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای کشف هویت و علت مرگ این زن آغاز کردند.

رئیس‌پلیس آگاهی استان همدان، در این‌باره اظهار کرد: کار پزشکی قانونی به انجام رسیده و تحقیقات گسترده پلیس در زمینه کشف هویت این زن ادامه دارد.

سرهنگ “رضا زارعی” افزود: براساس تحقیقات پزشکی قانونی، بر روی جسد سه ضربه چاقو که عمیق هم نبوده وجود دارد و به جمجمه هم ضرباتی وارد شده که همان علت مرگش اعلام شده است.

وی با بیان اینکه ترکیب صورت جسد به علت اینکه سه چهار روز باقی مانده و دچار فساد نعش شده بود، تغییر یافته و هویتش معلوم نیست، عنوان کرد: به محض شناسایی قاتلش هم اگر قتلی رخ داده باشد، دستگیر می‌شود.

سرهنگ زارعی با اشاره به اینکه تجاوزی هم رخ نداده، تصریح کرد: برای تشخیص هویت این جسد اثر انگشت هم گرفته‌ایم اما سابقه‌دار نبوده و همین امر باعث شده تاکنون هویتش مشخص نشود.

وی با بیان اینکه همچنان در حال بررسی برای کشف هویت این فرد هستیم، اظهار کرد: حتی برای کشف هویت کارهای علمی در تهران و پزشکی قانونی همدان انجام شده است.

وی با بیان اینکه تحقیقات محلی هم برای شناسایی هویت انجام شده، تصریح کرد: این فرد جزو مفقودی‌ها و حتی مجهول‌الهویه‌ها در کل کشور هم نیست./ایسنا

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش