سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 7865

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند:

نمایش «هپل و مپل» در نهاوند به روی صحنه رفت

صدای نهاوند:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از روی صحنه رفتن نمایش« هپل و مپل» به کارگردانی علیرضا سیف در این شهرستان خبر داد.

محمود مصباح در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: هم‌زمان با برگزاری بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان که به میزبانی استان همدان در حال برگزاری است، نمایش طنز و موزیکال «هپل و مپل» در نهاوند به روی صحنه رفت.

 مصباح بابیان این مطلب در جمع خبرنگاران، گفت: «هپل و مپل» نمایشی ویژه کودکان و نوجوانان به کارگردانی علیرضا سیفی از هنرمندان جوان و آتیه‌دار نهاوند بوده که هم‌زمان با جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در استان همدان در شهرستان نهاوند اجرای عمومی دارد.

وی گفت: به‌منظور سهیم شدن تمامی کودکان و نوجوانان در این جشن و استفاده همگانی از فرصت و ظرفیت به وجود آمده، این نمایش در روزهای ۲۲ و ۲۳ آذرماه در شهر فیروزان و بخش خزل نیز اجرا عمومی دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند بابیان اینکه در اولین روز اجرای عمومی این نمایش استقبال چشمگیری از آن به عمل آمد، گفت: در این نمایش نویسنده به دنبال آن است که در کودکان و نوجوانان حس کمک به یکدیگر، دوستی، محبت به دیگران، بخشش، همکاری وغیره را به وجود آورد.

مصباح گفت: هم‌زمان با برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در استان همدان برگزاری جنگ شادی و برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در نهاوند پیش بینی شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش