جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 7927

صدای نهاوند:
امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: فریب و عهدشکنی خصلت اصلی شیطان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: 

مقام معظم رهبری در قضیه برجام بارها تأکید کردند که آمریکا غیرقابل‌اعتماد است اما بازهم با او به مذاکره بنشینید و من مخالفت نمی‌کنم اما مراقب باشید که از خطوط قرمز عبور نکنید.

مغیثی بابیان اینکه آمریکا همواره بدعهد بوده است گفت: ایران اسلامی همچنان که اسرائیل و سازمان ملل و غیره اذعان دارند برجام را به‌خوبی اجرا کرده و عملی در جهت نقض برجام انجام نداده است.

ویادامه داد: متأسفانه آمریکای جنایت‌کار که همواره جنایتش متوجه مردم مظلوم و مسلمان جهان شده است و امروز با تمدید و تائید تحریم توسط رئیس‌جمهور فعلی موجب نقض برجام شد.

وی بابیان اینکه فریب و عهدشکنی خصلت اصلی شیطان بزرگی چون آمریکا است، تأکید کرد: امروز ایران اسلامی و مسئولین کشور اقدام متقابل و مناسب با تمدید تحریم‌ها را باید انجام دهند چرا که مطالبه مردم است.

وحدت در سوریه موجب شد داعش فرار را برقرار ترجیح دهد

امام‌جمعه نهاوند در ادامه ضمن تبریک هفته وحدت تأکید کرد: امروز هرچه مسلمانان باهم اتحاد داشته باشند دود آن به چشم دشمنانی چون آمریکا و اسرائیل و عربستان می‌رود تا کور شوند.

وی با اشاره ه برکات وحدت و برادر در آزادسازی حلب گفت: روزی عده‌ای محدود در سوریه بر طبل تفرقه کوبیدند و باعث شدند دشمنان چون داعش که دست‌نشانده آمریکا هستند سوءاستفاده کنند و آنچه را تا امروز رقم‌زده‌اند را به وجود بیاورند.

 مغیثی افزود: پس‌ازآن نیروهای مردمی، ارتش برادران شیعه و سنی در راستای حفظ حاکمیت این کشور و همچنین بیرون کردن  تروریست‌ها یک‌صدا و همراه باهم مبارزه کردند تا امروز باعث شد تروریست‌ها خود فرار را برقرار ترجیح دهند.

وی در ادامه بر لزوم ترویج معروفات در جامعه اشاره کرد و گفت: تا چندی پیش ایام محرم و صفر بود و عده‌ای به احترام این ماه‌ها از بدحجابی و بی‌حجابی پرهیز می‌کردند اما امروز که عروسی‌ها و مراسم‌های جشن و شادی آغازشده است باید توجه شود که خداوند همواره در همه زمان و مکان بر اعمال ما ناظر است.

خانواده‌ها انجام واجبات را نصب العین خود قرار دهند

امام‌جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه اگر در جامعه همه در ترویج معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت داشته باشند ریشهٔ خیلی از معضلات جامعه خشکانده می‌شود، افزود: نیروی انتظامی همواره در راستای امنیت و حفظ حرمت‌ها قدم برداشته و تشکر می‌کنیم اما مردم انتظار دارند با هنجارشکنانی که تا پاسی از شب از آلات موسیقی، راه‌اندازی کارناوال‌ها و غیره موجب سلب آسایش می‌شوند برخورد کنند.

حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی بابیان اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر یکی از موضوعات مهم مطرح‌شده در دین مبین اسلام است که سفارش زیادی بر اجرای آن در سطح جامعه شده است، افزود: همه ما باید آمر به معروف باشیم چراکه جامعه نیازمند است و اگر ما بگوییم به ما ربطی ندارد قطعاً آسیب آن در آینده متوجه ما می‌شود.

وی نماز را عاملی برای جلوگیری از گناهان عنوان کرد و گفت: اگر خانواده‌های انجام واجبات را در خانه از امور اصلی و نصب العین خود قرار دهند قطعاً آثار آن در جامعه مشهود می‌شود و فرزندان نیز بر این مهم مصمم به اجرا می‌شوند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش