سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 794

صدای نهاوند:

با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور روسیه، استاندار همدان، فرماندار ، امام جمعه و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان و جمعی از مردم نهاوند میدان جدید مرکزی نهاوند کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، استاندار همدان در این مراسم گفت: متاسفانه شهرداری نهاوند در چندماه گذشته نسبت به پرداخت بدهی دو میلیاردی  خود به شرکت دخانیات اقدامی انجام نداده است.

محمدناصر نیکبخت اظهار داشت: من با مدیر کل دخانیات کشور مذاکره  و قول دادم  تا شهرداری نهاوند  مطالبه اداره دخانیات را بابت تملک زمین دخانیات ظرف دو ماه آینده پرداخت کند.

نیکبخت با بیان اینکه با سازمان تأمین اجتماعی همدان صحبت می کنم تا جریمه شهرداری نهاوند را ببخشد و زمین شهرداری را در شهرک شهید حیدری آزاد کند افزود: به احترام مردم مومن نهاوند استانداری همدان مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جهت شروع عملیات اجرایی میدان جدید مرکزی تخصیص می دهد که نیمی از آن درسال جاری  و نیم دیگر را در سال اینده به شهرداری نهاوند پرداخت می کند.

امام جمعه نهاوند هم اظهار داشت: شایعات شنیده می شود که شهرداری و شورای شهر قصد دارند در این زمین مغازه و بازار تجاری احداث کنند که امیدوارم صحت نداشته باشد و در این منطقه فقط میدان جدید مرکزی نهاوند احداث شود.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: شهرداری نهاوند باید حق و حقوق مغازه های جنب این زمین را به مالکان آنها پرداخت و بعد نسبت به تخریب آنها اقدام کند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. حسینی گفت:

    آقای سنایی همانطور که بدون خواسته مردم رفتیدٰٰٰباز هم تشریف ببرید.بجز ایجاد اختلاف بین اقوام و خانواده ها هیچ چیز نصیب نهاوندی ها نکردید حالا هم در پست جدیدتان لذت ببرید… شما بایستی خیلی شجاع باشیدٰ که نگران عکس العمل مردم نهاوند نیستید!!!و باز هم پا به این دیار میگذارید…

  2. ا-ف گفت:

    گزارش خبر و عکس از کمربندی بروجرد گرفته شود تا مردم و مسئولین وضعیت غیر بهداشتی منطقه که توسط ریختن زباله شهری و ساختمانی ایجاد شده را ببینند و فکری به حال زمینهای کشاورزی منطقه و حریم کمربندی کنند

  3. ا-ج گفت:

    چرا شهرداری نهاوند در خیابان شهید جعفر هاشمی پایه صندوق زباله درست کرده اما صندوق زباله در آنجا قرار نداده

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش