جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8001

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند درمجلس گفت:جاده نهاوند- آورزمان و همچنین چهارخطه نهاوند به فیروزان به طول ۱۲ کیلومتر سال های سال است که به حالت نیمه کاره و تعطیل رها شده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام‌نیا درتذکر شفاهی درنشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بنده یک تذکر و یک خواسته دارم، گفت: آقای آخوندی متأسفانه راه‌های مواصلاتی شهرستان نهاوند از وضعیت بسیار نامطلوبی برخوردار است  به گونه ای که جاده نهاوند- آورزمان و همچنین چهارخطه نهاوند به فیروزان به طول ۱۲ کیلومتر سال های سال است که به حالت نیمه کاره و تعطیل رها شده و با استفاده از اعتبارات فنی و در قالب پیچ های خطرناک عملیات اجرایی به صورت لاکپشتی انجام می شود.

 وی ادامه  داد:متأسفانه تاکنون چندین بار به صورت شفاهی و نطق میان دستور و تذکرات کتبی این مشکل به گوش مسئولین و جنابعالی گزارش شده؛ولی متأسفانه به قول معروف گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من آنکه به جایی نرسد فریاد است.

 وی تصریح کرد: آقای آخوندی! آیا اطلاع دارید از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۰ نفر از خانوادها  یا بی سرپرست شده یا فرزندان خود را از دست داده و داغدار شده‌اند و بیش از ۴۰۰ نفر در این مسیر یا مصدوم  یا مجروح  و بعضا قطع نخاع شده‌اند بنابراین از حضرتعالی تقاضا داریم از مسئولینی که دراین زمینه قصور داشته‌اند  را مورد خطاب قرار دهید و آنها را به دادگاه اداری معرفی کنید چرا که راه اصلی شهرستان نهاوند را به عنوان راه فرعی معرفی کرده اند.

وی در پایان یاداورشد:استان کرمانشاه،کردستان،ایلام و این راه به عنوان راه اصلی است ولی متأسفانه به عنوان راه فرعی قلمداد شده و از اعتبارات اینچنین برای رفع این مشکل استفاده می‌کنند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. نهاوند پرووینس گفت:

    ببینم نهاوند را استان میکنی بهرام نیا. سابقه تبدیل چند روستا به شهر و یک شهرستان جدید در ایلام را داشته.آیا در اینجا هم می تواند؟./پیگیر پتروشیمی و نیروگاه برای ارزش افزوده معادن سنگ و… نهاوند هم باشید.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش