- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در نهاوند توقیف شد

صدای نهاوند:

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از توقیف بیش از ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار نهاوند، محسن اقبالیان اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان نهاوند در راستای ایجاد و ارتقای نظم ترافیکی و آسایش شهروندان در طول سال به صورت مستمر اقدام به اجرای طرح‌های ترافیکی و انتظامی مختلفی کرده است.

اقبالیان با بیان اینکه در این طرح‌ها همزمان با بهبود رویه و برطرف کردن نقاط ضعف و نقص موجود، ضمن حفظ آمادگی قبلی نسبت به ارتقای کیفی ماموریت‌ها اقدام شده است ادامه داد: یکی از مهمترین طرح‌های در دست اجرا توسط پلیس نهاوند برخورد با موتورسیکلت‎سواران متخلف و مزاحم است که این طرح با دو هدف انتظامی و ترافیکی همواره در دستور کار قرار داشته است.

وی گفت: اهمیت این طرح از آنجایی نمایان است که بحث موتورسیکلت دارای جنبه‌های چالشی متنوعی است و مجرمان برای اجرای نیات پلید و جرایمی همانند کیف‌قاپی یا مزاحمت نوامیس و دیگر موضوعات مشابه از موتورسیکلت استفاده می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند ادامه داد: این در حالی است که برخی دیگر از موتورسیکلت‌سواران نیز موجبات سلب آسایش شهروندان و مختل کردن نظم ترافیکی را فراهم می‌آورند که نیاز است پلیس با اقتدار نسبت به برخورد مقتدرانه با این قشر اندک اقدام کند.

وی در پایان گفت: برابر آمار موجود در پی اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف و مزاحم طی یک ماهه گذشته بیش از ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت توسط عوامل اجرایی پلیس نهاوند توقیف و روانه پارکینگ شده است.