سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8058

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند:

جانباز نهاوندی در مسابقات تنیس روی میز کشور سوم شد

صدای نهاوند:
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند از کسب مقام سوم کشوری رشته تنیس روی میز توسط «علی خدا رحمی» جانباز ۷۰ درصد نهاوندی خبر داد.

علی خزایی در گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران همچنان که در دوران دفاع مقدس موجب افتخارآفرینی برای شهرستان شده‌اند امروز نیز به این رسالت در میدان ورزش ادامه داده‌اند.

وی گفت: کسب مقام سوم کشوری در رشته تنیس روی میز توسط محمدعلی خدا رحمی جانباز ۷۰ درصد نهاوندی یکی از این افتخارات بزرگ است که نصیب شهرستان شده است.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند بابیان اینکه مسابقات انتخابی جانبازان سراسر کشور در تهران برگزارشد، افزود: در دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور پارا زورخانه جانبازان و معلولین که به میزبانی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار شد، نمایندگان ۱۰ استان حضور داشتند.

وی گفت: مسابقات در دو رده سنی بزرگ‌سالان و جوانان و در ۴ رشته میل، کباده، چرخ و سنگ در چهار کلاس نشسته، ایستاده و ایستاده ویژه برگزار شد.

خزایی افزود: در این سری از مسابقات محمد نبی قیاسوند جانباز قطع دست باستانی‌کار نهاوند در رشته چرخ کلاس ایستاده ۲ موفق به کسب مدال طلا شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. نهاوند قهرمانه گفت:

    نهاوند مرکز ایالت غرب کشور و شهر برترین اولین ها تبریک. اداره ورزش نهاوند نخبگان و استعدادهای ورزش این شهر را مدیریت کند.حضور تیم های نهاوند در رشته های مختلف مسابقات کشوری و بین المللی چه شد؟؟؟/مطالبه مردمی.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش