سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8062

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم ایران در 9 دیماه سال 88 نشان از بصیرت آنان نسبت به انقلاب اسلامی و ارزشهای برآمده از آن بود و برای همیشه انقلاب اسلامی را در برابر توطئه های دشمنان بیمه کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود: در سال ۸۸ دشمنان با یک طراحی پیچیده قصد داشتند که نظام اسلامی را از بین ببرند و حتی خود را برای جشن آماده کرده بودند اما حضور مردم همیشه در صحنه باعث شد که این توطئه خنثی شده و دشمن از رسیدن به هدف خود ناکام ماند.
مغیثی بر گرامیداشت این واقعه بزرگ در تاریخ انقلاب تاکید کرد و افزود: اگر ما همواره این روز را گرامی بداریم در واقع بصیرت مردم را زنده نگهداشته ایم و انقلاب را در برابر سایر ترفندها و تهاجم نرم دشمن بیمه کرده ایم .
وی گفت: به این منظور امسال در سالروز حماسه ۹ دی مراسم یادواره ۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند برگزار می شود و از مردم انتظار می رود برای نشان دادن بصیرت بالای خود در این مراسم شرکت نمایند .
امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آزاد سازی حلب و جنایات تروریست ها علیه مردم سوریه تصریح کرد: دشمنان اسلام با تجهیز داعش سعی داشتند در سوریه مقاومت را شکست دهند اما مدافعان حرم و دلاورمرد ایرانی با شهادت خود نگذاشتند که آنان به هدف خود برسند و مشت محکمی بر دهان او زدند.
وی گفت: آزادی حلب بار دیگر نشان داد که اگر مردمی برای خدا بجنگند پیروز می شوند و هیچ قدرتی در برابر آنان تاب مقاومت را ندارد .
وی به بی تفاوتی سازمان ملل در جنایات بوجود آمده در سوریه اشاره کرد و افزود: سازمان ملل متحد برای دفاع از مظلومان ایجاد شد اما در جریان سوریه آنان نشان دادند که آنها به قدرتهای بزرگ وابسته هستند و جایی که منافع آنان وجود داشته باشد سکوت می نمایند .
 امام جمعه نهاوند با اشاره به پنجم دیماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی گفت: نهضت سواد آموزی خدمات بسیار بزرکی را برای آموزش افراد لازم التعلیم انجام داد و امروز زیبنده نظام اسلامی نیست که در آن بی سواد وجود داشته باشد لذا کسانی که سواد ندارند به کلاسهای نهضت مراجعه کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش