سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8069

صدای نهاوند:
رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: بر اثر برخورد یکدستگاه خودروی سواری پژو با تیر برق در جاده فارسبان - نهاوند یک تن فوت و یک تن نیز مصدوم شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه اظهار کرد: این سانحه ساعت هفت و ۳۰ دقیقه بامداد امروز در جاده فرعی فارسبان – برزول از توابع نهاوند رخ داد.
وی بیان کرد: در این سانحه راننده به علت بی توجهی به جلو و تردد با سرعت بالا از مسیر اصلی خارج شده و با تیر برق حاشیه جاده برخورد می کند.
وی افزود: در این سانحه راننده و سرنشین خودرو به شدت مجروح شده و توسط تیم های امدادی به بیمارستان منتقل می شوند.
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: راننده این وسیله نقلیه به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.
سرهنگ عزیزی با ذکر اینکه فارسبان – نهاوند از مسیرهای حادثه خیز به شمار نمی رود بیان کرد: این محور یک جاده فرعی است که روستاهای زیادی در این مسیر وجود دارد.
وی افزود: بیشتر تردد کنندگان در این مسیر امن به علت کمرنگ بودن حضور عوامل پلیس راه با سرعت غیرمجاز تردد کرده و دچار سانحه می شوند.
طرح زمستانی پلیس با حضور۸۰۰ نیروی پلیس در قالب ۲۰۰ گشت خودرویی از ۱۷ آذر آغاز و تا ۲۰ اسفندماه سال جاری ادامه دارد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. ر.سلگی گفت:

    خدا رحمتش کنه
    اما جای تاسف اینجاست که آقایان موقع مکان یابی پایگاه اورژانس در منطقه و با فشار برخی ها ، نامناسبترین و دورترین مکان برای احداث پایگاه در شهر گیان را انتخاب نمودند. متاسفانه یکی از دلایل عمده افزایش تلفات جاده ی ، تاخیر در رسیدن واحدهای امدادی است.
    وجود مرکز درمانی شبانه روزی و یک پایگاه امدادی در موقعیت شهر برزول احساس میشه ولی متاسفانه برخی با فشار و برخی دیگر با هدف اختلاف افکنی و برخی با اهداف دیگر (اگر بگویم کل متنرا سانسور میکنید ) کار درست رو انجام نمی دهند و بوی تعفن سو مدیریتشان همه جا رو برداشته و برای مطالبات مردمی گوش شنوایی ندارند.

  2. عباس گفت:

    خدا رحمتش کنه !!! کی میگه جاده اونجا امن میباشد هرچی بدبختیه و محرومیته واسه منطقه غربه اگه اسفالت درستی داشت اینطور نمیشد اگه یه سر بیاید بندرعباس میفهمید که چقدر فرق میذارن شهرستان نهاوند واقعا مسئول نداره که انقد عقب افتاده !!!!!

  3. پیام گفت:

    اقای عزیزی چند وقته به این جاده سر زدی، اصلا میدونی این جاده کجاس که میگی کم سانحه خیزه؟ همون تیر برقی که این بنده خدا باهاش برخورد داشته کجای جاده قرار داره یا خبر داری همین تیر برق سه خانواده دیگر رو بجز این خانواده داغدار کرده یا اسفالت کف جاده رو دیدین که انگار مین منفجر کردن رو جاده چرا همه مسئولین نهاوند از کنار این قضایا براحتی رد میشین؟ تیر برقی که چسبیدس به اسفالت و دو ساله سیمی بهش وصل نیست چرا برداشته نمیشه؟ متاسفم…..!!!!!! انشالله که دیگر هیچ خانواده ای داغ عزیزی نبینه ?

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش