جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8088

مسئول پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان همدان:

بیمارستان جدید نهاوند توسط رئیس‌جمهور افتتاح می شود

صدای نهاوند:
مسئول پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان همدان از افتتاح بیمارستان نهاوند توسط رئیس‌جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، چهارمین کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نهاوند ظهر یکشنبه با حضور مسئولین استانی در سالن جلسات فرمانداری نهاوند تشکیل شد.

خسرو سامری در این جلسه ضمن بررسی جابجایی اعتبارات دستگاه‌ها، مصوبات سفر ریاست جمهوری به شهرستان و پیگیری و اعلام وضعیت برخی پروژه‌های شهرستان گفت: یکی از دستورکارهای این جلسه بررسی وضعیت بیمارستان جدیدالاحداث نهاوند است چراکه در دهه فجر توسط رئیس جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح می شود.

۳۳ پروژه سفر رئیس‌جمهور دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی است

وی تعداد مصوبات سفر دولت تدبیر امید به استان همدان در شهریورماه سال گذشته را ۴۴ پروژه عمرانی بااعتبار ۸۵۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۳۳ پروژه با پیشرفت بالای ۵۰ درصد همراه است.

مسئول پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور به همدان بابیان اینکه از تعداد ۴۴ پروژه سهم استان همدان، ۸ مورد آن مربوط به شهرستان نهاوند است، اظهار داشت: اعتبار این تعداد پروژه ۴۵ میلیارد تومان بوده که ۲۸ میلیارد تومان آن تخصیص داده‌شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار سد گرین به‌استثنای این اعتبارات است، افزود: با پیگیری‌های نماینده شهرستان اقداماتی در راستای احیای سد نهاوند انجام‌شده و تاکنون یک میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده که با توجه به لزوم اجرای آن، پیشنهاد ۱۰ میلیارد تومانی برای بودجه ۹۶ برای سدگرین مدنظر است.

۹۰۰ تخت بیمارستانی در استان همدان در دست اجراست

سامری در ادامه با اشاره به وضعیت بیمارستان جدیدالاحداث نهاوند از در حال اجرا بودن ۹۰۰ تخت بیمارستانی در استان همدان خبر داد و گفت: با اتمام این پروژه‌ها و افزوده‌شدن این تعداد به ۲ هزار و ۷۰۰ تخت موجود، تحول قابل‌توجهی در حوزه سلامت استان رخ خواهد داد.

وی بابیان اینکه امکانات خدماتی بیمارستان نهاوند هنوز اجرانشده است، گفت: پروژه بیمارستان نهاوند ازجمله مصوبه‌های خاص استان است و با درنظرگرفتن ۱۹ میلیارد تومان برای آن در سفر رئیس جمهور به استان همدان ۱۷ میلیارد ازاین مبلغ تاکنون اختصاص داده‌شده است.

مسئول پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور به همدان با اشاره به اینکه این اعتبار تنها برای ساخت بیمارستان بوده است، اظهار داشت: خوشبختانه شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام کرده‌اند که تجهیزات آن کاملاً آماده است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر عملیات آب‌رسانی، فاضلاب، برق، گاز و تلفن این بیمارستان هنوز اجرایی نشده است، گفت: امیدواریم بیمارستان تا قبل از دهه فجر تحویل شبکه بهداشت و درمان نهاوند شده و برای تجهیز و افتتاح اماده شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. ایالت ماه نهاوندایران گفت:

    لطفا یک بیمارستان فوق تخصصی برای نهاوند ایجاد کنید .نهاوند درمانگاه زیاد دارد.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش