جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8129

صدای نهاوند:
جمع کثیری از خبرنگاران و اصحاب رسانه و همچنین تعدادی از مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان نهاوند با ارسال نامه ای به شهردار، حمایت خود را از طرح تعریض خیابان پیروزی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، جمعی از خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی ادارات مختلف نهاوند با ارسال نامه ای به شهردار، حمایت خود را از طرح تعریض خیابان پیروزی اعلام کردند.

در قسمتی از این نامه آمده است: نهاوند، شهری کهن و تاریخی است که به گفته همه مسئولان و مردم، تا کنون به آنچه که شایسته و لیاقت آن را در حوزه شهری و تغییر مبلمان و سیمای شهری است، نرسیده است.اکنون که با جسارت و مدیریت شهردار نهاوند اقدامات ارزشمند و آینده نگرانه ای جهت تغییر مبلمان و منظر سیمای شهری نهاوند در حال انجام است که در حرکتی ارزشمند و کارشناسی شده تعریض خیابان پیروزی تا چهار راه معلم(شیرخورشید) برابر طرح تفصیلی در حال انجام است. به همین جهت ما جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه و مسئولان روابط عمومی ادارات مختلف حمایت قاطعانه و همه جانبه خود را از طرح کلی این تعریض و قطع درختان مریض و بی خاصیت محل تعریض و به جای آن غرس نهال توت تزیینی( ریشه پر ) و درختچه توری در رفیوژ جدید این خیابان را اعلام می کنیم.

گفتنی است این نامه توسط وحید سیفی(خبرنگار خبرگزاری ایرنا)، حسین صادقی (مدیر مسئول پایگاه خبری صدای نهاوند)، مهدی بحیرایی(خبرنگار روزنامه سپهر غرب)، محمد باقر سیف(خبرنگار ماهنامه فردای نهاوند)، علی سهرابی(خبرنگار خبرگزاری تسنیم)، حسین بحیرایی(خبرنگار خبرگزاری مهر)، سجاد سیف(خبرنگار روزنامه همشهری)، محمد علی روزبه(خبرنگار صدا و سیمای مرکز همدان)، کوروش قپانوری(خبرنگار هفته نامه فرهنگ ملایر)، علی ترکاشوند مسئول روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مریم سلگی(مسئول روابط عمومی اداره بهزیستی)، عباس ترکاشوند(مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر)، بهروز بحیرایی(مسئول روابط عمومی فرمانداری) و مهرداد سلگی مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نهاوند به امضا رسیده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. دلسوز نهاوند گفت:

    درود برشما من هم با شما هستم

  2. شهروند گفت:

    این است اتحاد اگر ادامه داشته باشد نهاوند گلستان می شود

  3. نهاوند مدرن گفت:

    جسارت برای تعریض یک خیابان که همش سنگ اندازی می شد و اولین بزرگراه شهری نهاوند هر چند به صورت کوتاه و نصفه ولی بازهم ستودنی است./خیابانهای دیگر نهاوند هم نیاز به تعریض اساسی دارند.و المان میدانها.این شهر بعد از یزدگرد دیگر رنگ بوی تغییر اساسی پیدا نکرده بود.

  4. ر.سگی گفت:

    این نامه و اسامی آنها در تاریخ ثبت کنید و ده سال بعد یا بیشتر ، نظرتان را بگویید.
    این حرکت حرکتی اشتباه است و یکی از مفیدتر و مناسبترین پیاده رو های مرکز شهر آینده نهاوند را نابود می کند آخر چرا بجای تخریب این پیاده رو سایر پیاده روها را همانند این منطقه تعرض نمی کنید.

    • س گفت:

      اگه عاقلانه فکر کنیم من با نظر شما موافقم
      در آینده ای نه چندان دور اگه اینجا بشه مرکز شهر و اگر نهاوند مثه این روزگارش پسرفت نداشته باشه و جمعییتش هر روز کمتر نشه، و بخواد مثه ی شهر درس حسابی بزرگ بشه فک کنم از بین بردن پیاده رو کار اشتباهیه، چون بازم مثه بقیه ی خیابونا بعلت ازدیاد جمعیت مردم مجبور میشن ب جای پاده رو از خیابان استفاده کنن. و اینجوری نظم شهری بهم میخوره.

  5. شهروند گفت:

    اقای سلگی الان خیابان ابوذر را نگاه کنید و عبرت بگیرید چندین سال پیش عده ای از سرشناسان نهاوند که همه می دانند که بوده اند به خاطر این که مغازه هاشان عقب نرود رفتند استانداری و جنگ به وجود اوردن و استاندار همدان هم گفت چه کارشان دارید وقتی یک شهر اتحاد نداشته باشد بهتر است که همین طور عقب مانده باقی بماند و همان ها الان بیشترشان زیر خاک هستند ودرد عذابش را ما داریم می کشیم و اما اگر این خیابان تعریض شود امکان دارد تا شریعتی برود

    • ر.سلگی گفت:

      اگر مخاطبتان بنده بودم متوجه نشدم موافق بودید یا مخالف نظرم !!!
      اما خلاصه بگویم بجای این حرکت اشتباه بهتر است پیاره روهای سمت تی بی تی و بانک مسکن نیز همانند ضلع مقابل تعرض و پهن شوند . با این حرکت اشتباه پیاده رو عریض و مناسب جلوی شهرداری و شیر و خورشید از بین می رود و میشود همانند پیاده رو های قیصریه و ابوذر
      سازندگان و مجریان این طرح دارند همان خیانتی را انجام می دهند که مسوولان قبلی شهرداری در مورد پیاده روهای آزادگان مرتکب شدند با این تفاوت که اینبار آنها ذینفع نیستند.
      بهتر است بدانید قبل از احداث خیابان آزادگان ،عده ی فرصت طلب و جاهل ، بواسطه رانت و عدم اطلاع عموم مردم خانه های قدیمی مسیر را خریدند و در زمان اجرای طرح از تعریض بیشتر خیابان و بزرگتر کردن پیاده روهای خبابان آزادگان ممانعت بعمل آوردند تا مراکز تجاری ۵۰ تا ۱۰۰متری خود را حفظ و یا به دیگران بفروشند
      به لطف الهی بسیاری از آنها امروز گور بگور شده اند اما لکه ننگ عملکردشان بر پیشانی این شهر مانده و لااقل در زمان عبور مردم و دیدن وضعیت امروز آن خیابان از دعا و ….. آنها نیز بی نصیب نمی مانند
      باشد که اگر محکمه ی در این دنیا برای رسیدن به ظلم شان تشکیل نشد در قیامت تاوان خیانت شان را بدهند
      لطفا سانسور و ببخشید را عجله نوشتم و شاید مطالب از هم گسیخته باشد.

      • شهروند گفت:

        من موافق این تعریض مهم هستم اقای سلگی بحث من در مورد پهن کردن خیابان است که نهاوند یک خیابان پهن ندارد و همیشه موقع راهپیمایی صداسیما نهاوند نشان می دهد بنده واقعا از جای مسئولان خجالت می کشم با این خیابان کوچک و همیشه در راهپیمایی انگار فشار قبر وارد می شه بر همه و بقیه زیر دست و پا. له می شوند و پیادرو خیلی کوچک نشده فقط الان به حالت استاندارد درامده

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش