سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8133

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با اشاره به در دست تکمیل بودن راه‌آهن نهاوند و تعدد حوادث جاده‌ای محور نهاوند - فیروزان، تأکید کرد: حاشیه محور نهاوند- فیروزان- کرمانشاه نیازمند پد امدادی بالگرد است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان نهاوند که با حضور رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان در فرمانداری نهاوند برگزار شد، گفت: تداوم آموزش‌های امدادی برای مدیریت بحران‌های احتمالی ضروری است.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری جلسات مدیریت بحران در روستاها و پایگاه‌های مقاومت گفت: بخشداران باید نسبت به تشکیل این جلسات حساس باشند چراکه هر منطقه در دقایق اولیه بحران و حوادث باید نیازهای امدادی را با بهره‌گیری از نیروی انسانی خود انجام دهد.

فرماندار نهاوند با اشاره به گفته رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان در خصوص بررسی نقاط مختلف محورهای استان همدان برای ایجاد ۱۴ پد بالگرد گفت: با توجه به تعدد حوادث ناگوار جاده ای در محور نهاوند – فیروزان این محور در اولویت قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به حادثه‌خیز بودن این محور و همچنین خطرات و سوانح احتمالی، احداث پد بالگرد برای امدادرسانی در حاشیه محور ریلی و جاده‌ای نهاوند – فیروزان – کرمانشاه احساس می‌شود.

حمیدوند گفت: پروژه چهار خطه کردن محور نهاوند – فیروزان از قبل ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار داشت که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک تخصیص یابد تا باایمن سازی آن شمار تصادفات منجر به فوت در این محور کاهش یابد.

وی در ادامه از اخذ اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای ادامه ساخت پد بالگرد بیمارستان علیمرادیان، خبر داد: ۱۰ میلیون تومان از این اعتبار تخصیص و مابقی و نیمی از آن به‌شرط پیشرفت مطلوب، در آینده در اختیار شهرستان قرار می گیرد.

وی با اشاره به لزوم پایش اطلاعات و اشراف بر موقعیت‌های مکانی و همچنین تعداد نیروی انسانی و تجهیزات در واقع بحران گفت: روسای ادارات باید همچون گذشته نسبت به بررسی وضعیت نیروی انسانی، تجهیزات و موقعیت‌های مکانی و حساسیت‌های موجود در نقاط مختلف اقدام و اطلاعات موجود را پایش و به‌روز کرده و به فرمانداری و ستاد بحران گزارش کنند.

حمیدوند از بازدیدهای سرزده از ادارات ستاد بحران خبر داد و گفت: این بازدیدها در طول شبانه‌روز و بدون اطلاع قبلی انجام می‌شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش