جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8142

صدای نهاوند:
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با اشاره به فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر از اجرای بیش از200 برنامه فرهنگی و هنری شاخص در این شهرستان خبر داد.

محمود مصباح در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اتفاقی بی بدیل در تاریخ معاصر به شمار می‌آید که در مسائل سیاسی جهان و منطقه ایفاگر نقش تعیین کننده و تحولات غیرقابل پیش بینی بوده است.

مصباح گفت: این اتفاق بزرگ، معادلات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استکبار را در ادامه سیاست سلطه و تقسیم استعماری جهان بر هم زد و با آگاهی‌های عمیقی که در میان ملت‌های مسلمان جهان بویژه در کشورهای اسلامی به وجود آورد زمینه تحولات ریشه دار و چشمگیری را فراهم کرد.

وی افزود: اینک که در آستانه برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، بی گمان بیش از بیش حضور، همفکری و همکاری بخشهای مختلف فرهنگی و نقش آفرینی و اثر بخشی آنان می‌تواند در برگزاری باشکوهتر آن تاثیرگذار باشد.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر نهاوند با اشاره به اجرای برنامه های مذهبی و قرآنی در این ایام گفت: برگزاری همایشهای مختلف در سطح دانشگاه های شهرستان، برگزاری محفل انس با قرآن ، برپایی عصر شعر و خاطره با حضور عموم مردم ، برگزاری مسابقات سرود، تیر اندازی ، کتاب خوانی ، مشاعره ، برگزاری محافل علمی، فرهنگی و هنری جهت انتقال فرهنگ انقلاب به نسل تازه، برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی، کاریکاتور، شعر، عکس و فیلم با موضوع انقلاب، بیداری اسلامی ، نواختن سرود و آهنگهای انقلابی و تجلیل از فعالان قرآنی ازبرنامه های پیش بینی شده دراین ایام است.

محمود مصباح گفت: برگزاری جنگ شادی، برگزاری جشن انقلاب در بیش از ۵۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی،  برگزاری بیش از ۵۰ مسابقه مختلف ورزشی و فرهنگی در سطح شهر و روستا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برپایی نمایشگاه های مختلف از جمله عکس ، هنرهای تجسمی و کتاب، برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی و دیدار با خانواده های شهدای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های اجرایی این دهه در نهاوند می باشد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش