سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8146

صدای نهاوند:
معاون فرماندار نهاوند بهداشت و امنیت غذایی مردم را از مهمترین دغدغه های مسئولان عنوان کرد و گفت: سلامت غذایی برای ما مهمترین هدف است زیرا مردم به ما اعتماد کرده اند و ما هم باید در این زمینه حساسیتهای لازم را داشته باشیم .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، رضا سلامتی روز چهارشنبه در کارگروه بهداشت و امنیت غذایی در محل فرمانداری افزود: تحولی که در سالهای اخیر در حوزه نظام سلامت بوجود آمد انقلابی در این زمینه است که جای هیچ شبهه ای ندارد و مردم آنرا در خانواده های خود لمس می کنند.
وی گفت: البته سیاست دولت این است که با تکمیل این خدمات کارنامه خود را در بخش سلامت کامل نموده و آنگونه که شایسته مردم می باشد عمل نماید.
وی به خدمات ارائه شده این بخش در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای طرح ارتقا نظام سلامت اقدامات موثری در زمینه هتلینگ بیمارستانها ، جذب پزشکان متخصص ، اضافه شدن ۶ آمبولانس به فوریتهای پزشکی تکمیل بیمارستان ۱۸۰ تختخوابی و تامین تجهیزات آن صورت گرفته که برای نخستین بار حوزه درمان شهرستان آنرا تجربه کرده است.
سلامتی افزود: وقتی که دولت صدها میلیارد تومان را در شهرستان هزینه می کند معنایش این است که سلامتی مردم برایش بسیار مهم است و ما باید تلاش کنیم این مهم را در بخشهای مختلف عملیاتی کنیم .
وی بهداشت و امنیت غذایی مردم را از مهمترین دغدغه های مسئولان عنوان کرد و گفت: سلامت غذایی برای ما مهمترین هدف است زیرا مردم به ما اعتماد کرده اند و ما هم باید در این زمینه حساسیتهای لازم را داشته باشیم .
معاون فرماندار نهاوند با بیان این مطلب که برخی با وجود خدمات و موفقیتهای آشکار دولت ،همچنان غیر منصفانه او را زیر سوال و یا تخریب می برند افزود: با اقدامات اصولی که دولت در بخشهای مختلف داشته کشور روی ریل درستی قرار گرفته اما عده ای غیر منصفانه این خدمات را زیر سوال می برند و یا تخریب می کنند.
وی گفت: به طور یقین اگر مردم به آینده نظام اسلامی امیدوار شوند و کارآمدی های او را ببینند منافع آن نصیب کشور می شود و اعتمادشان روز به روز افزایش می یابد لذا همه باید دست به دست هم دهند تا برای موفقیت دولت که موفقیت نظام به حساب می آید تلاش لازم به عمل آید.
وی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و شیوه بیماریهای فصلی انتظار می رود اقدامات پیشگیرانه و برنامه ریزیهای لازم برای جلوگیری از آنفلوآنزا به عمل آید.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش