جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8168

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از صدور مجوز تکمیل محور نهاوند-آورزمان و نهاوند-فیروزان توسط وزیر راه خبر داد.

حسن بهرام نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، با اشاره به دیدار خود با وزیر مسکن و شهرسازی گفت: با توجه به مسائل و مشکلات پیرامون راه‌های شهرستان نهاوند به‌ویژه محور نهاوند آورزمان و همچنین نهاوند فیروزان، معاون پارلمانی وزیر راه موضوع را پیگیری و زمینه دیدار با وزیر راه فراهم شد.

وی ادامه داد: در این دیدار وزیر مسکن و شهرسازی در خصوص موضوع تأمین اعتبار و بررسی تسریع عملیات و تکمیل محور نهاوند، آور زمان و محور نهاوند فیروزان، با توجه به حیاتی بودن این پروژه برای شهرستان نهاوند دستور استفاده از مجوز کمیسیون ماده۲۱۵ برای تکمیل پروژه‌های مذکور را صادر کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: در دیدار با وزیر مسکن و شهرسازی موضوع بهره‌برداری از ایستگاه راه‌آهن فیروزان و طرح ایجاد ایستگاه راه‌آهن در نهاوند مطرح و به‌منظور ارائه راهکار موردبررسی قرار گرفت.

وی در خصوص پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص مطالبات از معاون رئیس‌جمهور در بازدید از ایستگاه راه‌آهن فیروزان، گفت: معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه مساعدت لازم را برای تأمین اعتبار اجرای عملیات چهار خطه کردن محور فیروزان و تکمیل پروژه محور آورزمان از محل اعتبارات تبصره ۳ دارد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. دلسوز نهاوند گفت:

    اینبار نهاوندی ها تو انتخاب نماینده واقعا خوب عمل کردند

  2. ایالت ماه نهاوندایران گفت:

    بهرام نیا نماینده پیگیری است.درسته نسبت به نمایندگان گذشته نهاوند زیاد سیاسی نیست ولی مرد عمل است و مطالبات نهاوندیها را میداند.هرچند باید مسئولان ملی را در جریان تمدن و ایالت و اولین شهر ایران قراردادبرای پیشرفت وتوسعه همه جانبه.ولی حضور برای ایستگاه دوم راه آهن نهاوند و تعریض و اصلاح راهای نهاوند لازم است./نهاوند باید به حق ایالتی بودن خود برسد.

  3. شهروند درجه 1نهاوند گفت:

    درود بر نماینده خستگی ناپذیر و فعال نهاوند. دمت گرم بهرام نیا.

  4. حسين صفا منش گفت:

    هر نماینده ای که بخواهد میتواند با وزیر مربوطه ملاقات داشته باشد ما در دو دور گذشته نماینده ای داشتیم که وزرا برای ملاقات با ایشان وقت میگرفتن ، پس مردم فهیم نهاوند با این عکس گرفتن ها و وعده و وعید ها عادت دیرینه دارند و تا زمانی که نهاوند به صورت دوقطبی میباشد ما نباید به فکر پیشرفت باشیم ،

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش