- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

پرونده ۹ دی همچنان مفتوح است/حقوق‌های نجومی به اعتماد مردم لطمه وارد کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: 

بیداری اسلامی موجب شد صدام، طاغوت‌های یمن، الجزایر و غیره نابود شوند اما افراد و دشمنان اسلام که می‌دانستند بیداری اسلامی موجودیت آن‌ها و اسرائیل را به خطر می‌اندازند جنگ‌های نیابتی را راه انداختند.

 مغیثی افزود: امروز نیز برای اینکه در بین امت اسلامی تفرقه وجود داشته باشد و بیداری اسلامی به نتیجه نرسد تکفیری‌ها و تروریست‌های داعش و غیره را راه انداختند و در حال جنایت به زن و مردم مظلوم مسلمان هستند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبری معظم انقلاب مبنی بر اینکه حقوق‌های نجومی به اعتماد مردم لطمه وارد کرده است، گفت: دستگاه قضایی و سایر مسئولین مربوط باید این مهم را پیگیری کنند و نتایج حاصله را با شفافیت بیان کنند.

امام‌جمعه نهاوند در بحث تحولات منطقه نیز گفت: آزادی حلب و پیروزی جبهه مقاومت مقدمه‌ای شد که امروز آنش بس در سوریه اجرا شود که موفقیتی بسیار بزرگ است.

وی بابیان اینکه مثلث مقاومت با حضور روسیه ایران و سوریه توانستند دشمنان و تروریست‌های تکفیری را باکمال خواری از سوریه اخراج کنند، گفت: این مهم نتیجه اتحاد حق در برابر باطل است.

حجت‌الاسلام مغیثی در ادامه بابیان اینکه تاکنون نبوده که شورای امنیت علیه اسرائیل بیانه و قطع‌نامه‌ای صادر کند و آمریکا آن را نپذیرد، گفت: چندی پیش آمریکا قطع‌نامه‌ای را علیه اسرائیل قبول کرد و می‌خواهند نشان دهند که این فرزند نامشروع بیش‌ازحد حمایت‌شده است.

وی بابیان اینکه دنیای غرب به حضرت عیسی و مسیحیت خیانت کرده است، گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند که اشکال عمده غرب این است که از معنویت دور شده و تنها با حکم زر زور زیور و قلدری می‌خواهد اهداف خود را پیش ببرد که قطعاً این مهم آن‌ها را رو به‌روز به زوال نزدیک می‌کند.

امام‌جمعه نهاوند در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم شهرستان نهاوند در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در نهاوند، گفت: پرونده ۹ دی همچنان مفتوح است و گناه فتنه گران نابخشودنی چراکه موجبات فشارهای متعدد نظیر تحریم، برجم مذاکرات و غیره را بر ایران تحمیل کردند.

وی بابیان اینکه فتنه گران آتش زیر خاکستر هستند، اظهار کرد: فتنه گران هر وقت فرصت کنند به اسلام و انقلاب ضربه می‌زنند.